Przetargi.pl
Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B

Szkoła Podstawowa Nr 4 w Skierniewicach im. M. Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 96100 Skierniewice, ul. Jasna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468332738 , fax. 468332738
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Skierniewicach im. M. Skłodowskiej-Curie
    ul. Jasna 30
    96100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468332738, fax. 468332738
    REGON: 73937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sp4skierniewice.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.sp4skierniewice.wikom.pl , nr telefonu (46) 833-27-38, nr faksu (46) 833-27-38, zwana dalej Zamawiającym,zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B ”. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r., poz.1579 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 3.2 . Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: „ Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B ” zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.3 .Orientacyjny zakres inwestycji pn.”Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B ”. Nawierzchnie utwardzone przeznaczone do remontu to nawierzchnia asfaltowa na podbudowie z płyt betonowych wielkoformatowych oraz odcinek nawierzchni z płyt betonowych 50cm x 50cm. Zmiany w istniejącym zagospodarowaniu polegać będą na zmianie istniejących nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej brukowej. Ponadto od szczytu budynku zostanie wykonane utwardzenie terenu w miejscu istniejącego zieleńca wraz z wykonaniem remontu opaski wzdłuż ściany budynku. - powierzchnia remontowanej nawierzchni asfaltowej – ok.530m2 - powierzchnia remontowanej nawierzchni z płyt 50x50 cm – ok.90m2 - powierzchnia utwardzenia terenu – ok.100m2 Zakres robót: 1. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 2. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, 3. Rozebranie krawężników, obrzeży, istniejącej podmurówki ogrodzenia, 4. Wywiezienie gruzu, 5. Wykonanie nowych obrzeży, 6. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 7. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, 8. Plantowanie i obsiewanie trawą. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Szkole Podstawowej Nr 4 przy ul. Szarych Szeregów 6 w pokoju nr 1 oraz na stronie internetowej BIP w zakładce –Zamówienia publiczne- Szkoły Podstawowej Nr 4 w Skierniewicach (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 3.6. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4, ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, e-mail: sp4sk@op.pl • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@sp4-skierniewice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B ” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 4. Podział zamówienia na części. Zamówienie nie dzieli się na części. 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 sierpnia 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu z postępowania.Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.6.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,c) zdolności technicznej lub zawodowej.Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie, o którym mowa w pkt 6.2 lit.a):Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1ustawy Pzp, dotyczący posiadania kompetencji lub prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty - treść formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ., Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ., kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ, wykaz cen – załącznik nr 2.2 SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ..3 Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć oraz 3.Wykaz firm podwykonawców, o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert, którym zostanie powierzone wykonanie części zamówienia - wg załącznika nr 6 Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 6 wpisuje "Nie Dotyczy". Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.5.W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć:a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp,b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 12 SIWZ podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt 12 SIWZ muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach