Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Jatny i Barujec w Brennej oraz ulicy Harcerskiej w Górkach Wielkich

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Jatny i Barujec w Brennej oraz ulicy Harcerskiej w Górkach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu nawierzchni ulicy Jatny i Barujec w Brennej oraz ulicy Harcerskiej w Górkach Wielkich. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.: a) Część I - remont nawierzchni ul. Jatny w Brennej Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową, - uzupełnienie braków w nawierzchni masą asfaltową , - ścinanie i profilowanie poboczy na całej długości drogi na szerokość 30 cm, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu, - wymiana zniszczonego odwodnienia liniowego na całym remontowanym odcinku drogi, - profilowanie poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami, - montaż barier energochłonnych na odcinku 40 metrów. Początek remontowanego odcinka od mostu LNI – 21 w km 1-328 na odcinku 180 metrów. b) Część II – remont nawierzchni ul. Barujec w Brennej Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 14 cm na całej powierzchni, tj. 577 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową między warstwowo na powierzchni 439 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o średniej grubości 8 cm na powierzchni 577 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm i nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 439 m2, - wykonanie 7 szt. zjazdów na posesje o łącznej powierzchni 84 m2 i grubości 6 cm, - ścinanie profilowanie i utwardzanie poboczy mieszanką kruszywa łamanego wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami na powierzchni 138 m2 . Początek remontowanego odcinka od nawierzchni asfaltowej ul. Barujec w kierunku budynku nr 10f na odcinku 138 metrów. c) Część III – remont nawierzchni ul. Harcerska w Górkach Wielkich Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru - 401 m2, krawężników – 111 m i obrzeży – 6 m, - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 6 cm na całej powierzchni, tj. 577 m2, - stabilizacja istniejącej podbudowy cementem lub płynami stabilizującymi na głębokość 30 cm, powierzchnia 401,25 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową międzywarstwowo na powierzchni 401,25 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o średniej grubości 6 cm na powierzchni 401,25 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm i nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 401,25 m2 . Początek remontowanego odcinka od km 0+470 na odcinku 83 metrów. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub na wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia oraz zakres zamówienia został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załączniki od nr 1a do nr 1c do SIWZ – w zależności od części zamówienia, na którą składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 5 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4a do nr 4c do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach