Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Barujec i Kobyla w Brennej oraz ulicy Harcerskiej i Franciszka Żerdki w Górkach Wielkich

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Barujec i Kobyla w Brennej oraz ulicy Harcerskiej i Franciszka Żerdki w Górkach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu nawierzchni ulicy Barujec i Kobyla w Brennej oraz ulicy Harcerskiej i Franciszka Żerdki w Górkach Wielkich. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj.: a) Część I – remont nawierzchni ul. Barujec w Brennej Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 14 cm na całej powierzchni, tj. 577 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową między warstwowo na powierzchni 439 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o średniej grubości 8 cm na powierzchni 577 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm i nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 439 m2, - wykonanie 7 szt. zjazdów na posesje o łącznej powierzchni 84 m2 i grubości 6 cm, - ścinanie profilowanie i utwardzanie poboczy mieszanką kruszywa łamanego wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami na powierzchni 138 m2 . Początek remontowanego odcinka od nawierzchni asfaltowej ul. Barujec w kierunku budynku nr 10f na odcinku 138 metrów. b) Część II – remont nawierzchni ul. Kobyla w Brennej Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 10 cm na odcinku 124 metrów o powierzchni 410m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową międzywarstwowo na powierzchni 619,5 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym na powierzchni 410 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 385 m2, oraz nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 619,5 m2, - wykonanie 3 szt. zjazdów na posesje o łącznej powierzchni 27 m2 i grubości 6 cm, - ścinanie, profilowanie i utwardzanie poboczy mieszanką kruszywa łamanego wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami na powierzchni 151,2 m2, - profilowanie i czyszczenie rowu na głębokość 20 cm na długości 50 metrów. Początek remontowanego odcinka od drogi powiatowej Brenna - Leśnica w kierunku budynku nr 9 do nawierzchni z płyt JOMB, na odcinku 189 metrów. c) Część III – remont nawierzchni ul. Harcerska w Górkach Wielkich Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru - 401 m2, krawężników – 111 m i obrzeży – 6 m, - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 6 cm na całej powierzchni, tj. 577 m2, - stabilizacja istniejącej podbudowy cementem lub płynami stabilizującymi na głębokość 30 cm, powierzchnia 401,25 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową międzywarstwowo na powierzchni 401,25 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o średniej grubości 6 cm na powierzchni 401,25 m2, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm i nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 401,25 m2 . Początek remontowanego odcinka od km 0+470 na odcinku 83 metrów. d) Część IV – remont nawierzchni ul. Franciszka Żerdki w Górkach Wielkich Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - mechaniczne ścinanie i profilowanie podłoża do grubości 10 cm na 50% powierzchni, tj. 464 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową międzywarstwowo na powierzchni 870 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym w ilości 12 m3, - wykonanie nawierzchni wiążącej o gr. 4 cm i nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 870 m2, - wykonanie 13 szt zjazdów na posesje o łącznej powierzchni 117 m2 i grubości 6 cm, - ścinanie profilowanie i utwardzanie poboczy mieszanką kruszywa łamanego wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami na powierzchni 232 m2, - profilowanie i czyszczenie rowu na głębokość 20 cm na długości 75 metrów. Początek remontowanego odcinka od ul. Suchej na odcinku 290 metrów. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub kilka wybranych części lub na wszystkie części zamówienia. 2. Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia oraz zakres zamówienia został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ – w zależności od części zamówienia, na którą składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 5 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4a do nr 4d do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach