Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Krakowskiej w Siennie od 0+000 km do 1+509 km o długości 1+509 km

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, Długa 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 364 80 44 , fax. 52 364 80 32
  • Data zamieszczenia: 2023-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 364 80 44, fax. 52 364 80 32
    REGON: 092350659
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Krakowskiej w Siennie od 0+000 km do 1+509 km o długości 1+509 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Krakowskiej w Siennie od 0+000 km do 1+509 km o długości 1+509 km1.1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, 1.1.2. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót,1.1.3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, 1.1.4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:a) dokumentacja powykonawcza,b) oświadczenie kierownika budowy,c) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,e) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,f) inne niezbędne dokumenty. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.1.3. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA:Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.UWAGA Zadanie rekomendowane do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – województwo kujawsko-pomorskie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji z w/w środków przy inwestycji objętej przedmiotem zamówienia. Treść tablic informacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa : Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej jednąrobotę o wartości minimum 500 000 zł brutto, w ramach której były wykonywane nawierzchnie jezdni z mieszanek mineralnobitumicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach