Przetargi.pl
Remont nawierzchni przed budynkami Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Bydgoszczy na ul. Glinki 140 i w Grudziądzu na ul. Parkowej 8 oraz remont schodów wejściowych w budynku warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu ul. Parkowa 18

Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 547 068 , fax. 566 529 619
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    Poznańska 11/13
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 547 068, fax. 566 529 619
    REGON: 10365890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni przed budynkami Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Bydgoszczy na ul. Glinki 140 i w Grudziądzu na ul. Parkowej 8 oraz remont schodów wejściowych w budynku warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu ul. Parkowa 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych nawierzchni przed budynkami Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Bydgoszczy na ul. Glinki 140 i w Grudziądzu na ul. Parkowej 8 oraz remontu schodów wejściowych w budynku warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu ul. Parkowa 18. Projekt budowlany do wyżej wymienionego zadani został wykonany przez MM PROJ-BUD MARCIN MŁODZIANKIEWICZ, 87-100 Toruń, ul. Strzałowa 41. Zamówienie podzielone jest na części. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Część 1 – Remont nawierzchni parkingu przed budynkiem CEiPM w Bydgoszczy ul. Glinki 140, 85-861 Bydgoszcz Zakres prac obejmuje: • Demontaż nawierzchni asfaltowej • Demontaż obrzeży betonowych drogowych • Przygotowanie podłoża pod ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej i obrzeży betonowych • Ułożenie kostki betonowej • Ułożenie obrzeży betonowych Swoim zakresem projekt obejmuje remont nawierzchni parkingu, w którego zakres wchodzi opracowanie branży drogowej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego przez nadanie odpowiednich spadków oraz wysokości poprzecznych. Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia podpisania umowy. • zakończenie do dnia 16.11.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 1a - Projekt remontu nawierzchni parkingu przed budynkiem CEIPM w Bydgoszczy Załącznik nr 1b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne- remont nawierzchni parkingu przed budynkiem CEIPM w Bydgoszczy Załącznik nr 1c - Specyfikacje techniczne- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Załącznik nr 1d - Specyfikacje techniczne- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Załącznik nr 1e - Specyfikacje techniczne- podsypka cementowo – piaskowa Załącznik nr 1f - Specyfikacje techniczne- podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie Załącznik nr 1g - Specyfikacje techniczne- ustawienie krawężników betonowych Załącznik nr 1h - Specyfikacje techniczne- warstwa odsączająca Załącznik nr 1i - Przedmiar- Remont nawierzchni parkingu przed budynkiem CEIPM w Bydgoszczy Część 2 – Remont nawierzchni przed budynkiem internatu OSiW w Grudziądzu ul. Parkowa 18, 86-300 Grudziądz Zakres prac obejmuje: • Demontaż płyt betonowych o wym. 300x125x20 cm. • Demontaż obrzeży betonowych drogowych • Przygotowanie podłoża pod ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej i obrzeży betonowych • Ułożenie kostki betonowej • Ułożenie obrzeży betonowych Swoim zakresem projekt obejmuje remont nawierzchni placu przed budynkiem internatu OSiW, w którego zakres wchodzi opracowanie branży drogowej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego przez nadanie odpowiednich spadków oraz wysokości poprzecznych. W projekcie dokonano inwentaryzacji geodezyjnej istniejących elementów drogi oraz przyjęto technologię wykonania nawierzchni drogi wewnętrznej. Do ułożenia nawierzchni, zostanie wykorzystana własna kostka betonowa Zamawiającego. Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 19.10.2020r. • zakończenie do dnia 19.11.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 2a - Projekt remontu nawierzchni przed budynkiem internatu OSiW w Grudziądzu Załącznik nr 2b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne- remont nawierzchni przed budynkiem internatu OSiW w Grudziądzu Załącznik nr 2c - Specyfikacje techniczne- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Załącznik nr 2d - Specyfikacje techniczne- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Załącznik nr 2e - Specyfikacje techniczne- podsypka cementowo – piaskowa Załącznik nr 2f - Specyfikacje techniczne- podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie Załącznik nr 2g - Specyfikacje techniczne- ustawienie krawężników betonowych Załącznik nr 2h - Specyfikacje techniczne- warstwa odsączająca Załącznik nr 2i - Przedmiar- Remont nawierzchni przed budynkiem internatu OSiW w Grudziądzu Część 3 – Remont nawierzchni schodów wejściowych do budynku stołówki/warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu ul. Parkowa 18, 86-300 Grudziądz Zakres prac obejmuje: • Demontaż zniszczonych, starych płytek ceramicznych na schodach i spoczniku, • Demontaż zniszczonego cokołu z płytek ceramicznych, • Demontaż balustrady schodowej stalowej, • Wykonanie otworu do montażu wycieraczki schodowej, • Montaż wycieraczki stalowej, • Wykonanie nowych płytek antypoślizgowych na schodach i spoczniku • Wykonanie cokołu z nowych płytek gresowych, • Montaż nowej balustrady schodowej • Ułożenie tynku żywicznego na bocznych ściankach schodów, w tym też od strony frontowej budynku Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia podpisania umowy. • zakończenie do dnia 09.11.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 3a - Projekt remontu nawierzchni schodów wejściowych do budynku stołówki/warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu Załącznik nr 3b - Specyfikacje techniczne- wymagania ogólne Remont nawierzchni schodów wejściowych do budynku stołówki/warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu Załącznik nr 3c - Specyfikacje techniczne- pokrywanie podłóg i ścian Załącznik nr 3d - Specyfikacje techniczne- okładziny ceramiczne i tarasów naziemnych Załącznik nr 3e - Specyfikacje techniczne- wykonanie tynków żywicznych zewnętrznych Załącznik nr 3f - Specyfikacje techniczne- montaż konstrukcji stalowych Załącznik nr 3g – Przedmiar - Remont nawierzchni schodów wejściowych do budynku stołówki/warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu Kolorystyka materiałów przeznaczonych do robót (płytki, tynki) powinna być zgodna z opisem zawartym w projekcie. Ostatecznie kolor użytych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed ich zastosowaniem. Prace mogą być prowadzone równocześnie przez kilku wykonawców w przypadku gdy, różne części zamówienia będą realizowane przez różnych wykonawców. Zmawiający zaleca zapoznanie się z miejscem prowadzenia prac i zakresem robót do wykonania przed złożeniem oferty, w godz. 7:45-15:00. Nie uwzględnienie w ofercie wszystkich aspektów i uwarunkowań realizacji zamówienia nie będzie podstawą do zmiany warunków zawartej umowy, w szczególności wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do wykonywania działalności zawodowej związanej z wykonaniem przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach