Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 240607W na odcinku o długości 1170 m (od drogi powiatowej nr 3002W) w miejscowości Trębki Nowe, Gmina Zakroczym

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57 , fax. 22 785 32 24
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, fax. 22 785 32 24
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 240607W na odcinku o długości 1170 m (od drogi powiatowej nr 3002W) w miejscowości Trębki Nowe, Gmina Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 240607w na odcinku o długości 1170 m (od drogi powiatowej nr 3002w) w miejscowości Trębki Nowe, Gmina Zakroczym polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysami zgodnie ze szkicem lokalizacji (załącznik nr 12 do SIWZ). 2. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 240607W w Trębkach Starych polegający na podwójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 5265 m2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) zabezpieczenie terenu robót, 3) dokładne oczyszczenie nawierzchni istniejącej, 4) przygotowanie podłoża – nadanie odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego, oraz dużej jednorodności nawierzchni, poprzez profilowanie, uzupełnienie warstwą wyrównawczą z destruktu asfaltowego i wałowanie jezdni, 5) w razie konieczności regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej, 6) podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni, 7) wykonanie plantowania poboczy gruntowych, 8) prace wykończeniowe i porządkowe – dokładne oczyszczenie terenu robót, przywrócenie stanu pierwotnego pasa przyległego do jezdni. 4. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni polega na kolejnym rozłożeniu: 1) warstwy lepiszcza, 2) warstwy kruszywa, 3) drugiej warstwy lepiszcza, 4) warstwy drobniejszego kruszywa. 5. Do podwójnego powierzchniowego utrwalenia należy stosować kruszywo łamane o frakcjach: 2÷5mm, 5÷8mm zgodnie z normą PN-EN 13043. Kruszywo używane do wytworzenia podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni musi być czyste, pozbawione zanieczyszczeń organicznych. Kruszywa przeznaczone do zabiegu powierzchniowego mogą być matowo wilgotne, lecz nie mogą być mokre (nieociekające wodą). 6. Do wykonania podwójnego powierzchniowego utrwalenia należy stosować emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową zwykłą klasy K1-65 lub K1-70, przeznaczoną do powierzchniowego utrwalenia na nawierzchni z destruktu. 7. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załączniki nr 11 do SIWZ). 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części 1 ust. 3, 4 i 5 SIWZ. 2. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 8. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 9. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. UWAGA: w przypadku składania dokumentów takich jak: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 6– 10. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim 2) zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 15. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– jeżeli dotyczy; 16. Uproszczony kosztorys ofertowy; UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach