Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogowej w miejscowości Radoniów nr/dz. 273/7 wraz z przepustem (od 0,000 do 0,330 km) intensywne opady deszczu i powódź sierpień 2010r.

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogowej w miejscowości Radoniów nr/dz. 273/7 wraz z przepustem (od 0,000 do 0,330 km) intensywne opady deszczu i powódź sierpień 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dz. nr 273/7 wraz z przepustem w miejscowości Radoniów o długości ok 330 m. Remont nawierzchni zaprojektowano tak, aby sytuacyjnie trasę drogi dopasować do istniejących szerokości pasa drogowego oraz wysokościowo do niwelety istniejącej drogi i przyległego terenu. Trasa drogi przebiega w granicach pasa drogowego, łuki poziome posiadają promienie od 9 do 300 metrów. Szerokość jezdni wynosi 3,00 m przy zachowaniu jednostronnego spadku poprzecznego, natomiast utwardzone pobocza o szerokości około 30 cm będą miały spadki do 5%. Projektowana nawierzchnia jezdni jak i zjazdów będzie wykonana z betonu asfaltoweg. Na dwóch fragmentach projektuje się ściek z kostki kamiennej 8/11 szerokości 40 cm na ławie betonowej z którego woda będzie odbierana przez istniejący cieki oraz dwa wpusty uliczne, skąd woda będzie transportowana przykanalikami do studni rewizyjnej, a stamtąd następować będzie zrzut do istniejącego rowu. W ramach remontu przepustu zaprojektowano płytę żelbetową o wymiarach 5,00 x 3,60 x 0,25 m, z betonu klasy C25/30, zbrojoną dwukrotnie krzyżowo prętami średnicy 12 mm ze stali klasy min. A-II, przy otulinie prętów 40 mm, która posadowiona będzie na istniejącej płycie uzupełnionej obustronnie o ławy betonowe o wymiarach 5,20 x 0,30 x 0,25 m, zabezpieczonej papą termozgrzewalną. W uzupełnieniu zakłada się spoinowanie istniejących przyczółków przepustu oraz wykonanie umocnienia dna rowu kamieniem na betonie wraz z jednoczesnym zabezpieczeniem fundamentów murów brzegowych. Przepust należy wyposażyć w dwie balustrady o długości około 3,60 m każda. W obrębie skrzyżowania z drogą gminną znajduje się wylot przepustu nie posiadający ścianki czołowej. Projektuje się oczyszczenie rowu wraz z przepustem i odnowienie obudowy wylotu w postaci murowanej ścianki z kamienia łamanego o grubości od 30 do 40 cm na ławie betonowej C16/20 o grubości min. 30 cm. Przewiduje się konieczność usunięcia niewielkiej ilości samosiejek i zarośli. Więcej informacji odnośnie przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych). Pozostałe informacje w punkcie 16 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). Dokumenty wskazane powyżej muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach