Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 698 (Siedlce - Łosice - Konstantynów - Terespol) na odcinku od km 94+980 do km 96+620 o dł. 1,640 km

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 698 (Siedlce - Łosice - Konstantynów - Terespol) na odcinku od km 94+980 do km 96+620 o dł. 1,640 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - mechaniczne oczyszczenie starej nawierzchni bitumicznej i skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg /m2, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej i skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg /m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem łamanym na szerokości 1 m. - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto w Kredyt Bank S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 28 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust.7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osób/by posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionego poniżej: NAZWA SPRZĘTU ILOŚĆ WYMAGANA Zagęszczarka mechaniczna 1 Koparko- ładowarka o pojemności łyżki 0,15 m3 lub więcej 1 Samochód samowyładowczy o ładowności min. 10t ( z możliwością przykrycia brezentem) 3 Walec samojezdny ogumiony średni 1 Walec samojezdny stalowy 10t 2 Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia i ułożenia nawierzchni na całej szerokości maksymalnie dwoma przejściami, z elektronicznym sterowaniem 1 Skrapiarka do bitumu 1 Frezarka drogowa 1 Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 50 Mg/h 1 Malowarka do oznakowania poziomego 1 4. ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór - zał. B ). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót budowlanych, o których mowa w pkt. V. 3 ppkt. 2) SIWZ zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V. 3 ppkt. 1) SIWZ przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. D) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej kserokopiami aktualnych zaświadczeń o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiot/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt.V.3 ppkt.3) SIWZ (wzór zał. E). W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemnie zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach