Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Olszyna w Górkach Wielkich

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Olszyna w Górkach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu po powodzi drogi gminnej nr 633054S ul. Olszyna w Górkach Wielkich; długość odcinka 653,00 m i szerokość 3,50m – 4,00 m. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) rozebranie fragmentów zniszczonej nawierzchni z asfaltobetonu na powierzchni około 96 m2; b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, uzupełnienie podbudowy z kruszywa na całej powierzchni tj. 2500,50 m2; c) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową podłoża i między warstwami na powierzchni 2500,50 m2; d) mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą asfaltobetonową w ilości 80 ton; e) wykonanie nawierzchni wiążącej o gr 5 cm z asfaltobetonu na powierzchni 2500,50 m2; f) wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr 4 cm z asfaltobetonu na powierzchni 2500,50 m2; g) ścinanie, profilowanie i utwardzanie poboczy mieszanką kruszywa łamanego wraz z ich powierzchniowym dwukrotnym utrwaleniem emulsją i grysami na powierzchni 914,20 m2; h) montaż barier energochłonnych na przepustach o łącznej długości 10 metrów. 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach