Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 35310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Wierzbowa 14
    35310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
    REGON: 29111500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208” obejmującego wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Nawierzchnie asfaltowe – zakres remontu nawierzchni asfaltowych obejmuje dwa rodzaje robót budowlanych: a) Wymiana warstwy ścieralnej: • frezowanie istniejącej zniszczonej warstwy asfaltowej na głębokość 3-4 cm; • regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej; • skroplenie istniejącej podbudowy asfaltem drogowym D 160/220; • wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową AC WMS 16 z wbudowaniem mechanicznym; • wykonanie asfaltowej warstwy wiążącej gr. 4 cm mieszanką miner-asfalt. AC 22 W; • wykonanie asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 3 cm mieszanką miner-asfalt. AC 11 S. b) Wymiana warstwy ścieralnej wraz z częścią podbudowy (przyjęto ok 60%): • mechaniczne rozebranie zniszczonej istniejącej warstwy asfaltowej głębokości 3-4 cm; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego na gł. ok 20 cm; • mechaniczne wykorytowanie, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 23 cm; • wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową AC WMS 16 z wbudowaniem mechanicznym; • wykonanie asfaltowej warstwy wiążącej gr. 4 cm mieszanką miner-asfalt. AC 22 W; • wykonanie asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 3 cm mieszanką miner-asfalt. AC 11 S. 2. Nawierzchnie z kostki brukowej – zakres remontu nawierzchni asfaltowych obejmuje dwa rodzaje robót budowlanych: a) Wymiana opaski budynku z kostki brukowej: • ręczne rozebranie zniszczonych krawężników oraz nawierzchni z kostki brukowej; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm: • ułożenie nowej nowych krawężników betonowych wym.100x30x20cm; • ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ustalonym przez Inwestora. b) Wymiana nawierzchni parkingów z kostki brukowej wraz z częścią podbudowy (przyjęto ok 30 %): • ręczne rozebranie zniszczonych krawężników oraz nawierzchni z kostki brukowej; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego; • wykonanie nowej podbudowy z zagęszczaniem mechanicznym gr. 15 cm; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm: • ułożenie nowej nowych krawężników betonowych wym.100x30x20cm; • ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ustalonym przez Inwestora. 3. Nawierzchnie z płyt Yomb: • ręczne rozebranie nawierzchni z płyt Yomb z posegregowaniem materiału; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego; • mechaniczne wykorytowanie, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 15 cm; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm; • ułożenie płyt Yomb z betonu C35/45 o wym. 75x100x12,5 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1 – załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zgodnie z załącznikiem nr 6 ) , o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 r. poz. 1126/. Rozporządzenie, o którym mowa wyżej, określa również formę, w jakiej składają dokumenty Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI. A pkt 4 b, c, d ) składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B-1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa wyżej, muszą być złożone w postaci oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i przetłumaczonych na język polski. C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum składające ofertę wspólną). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie (nazwę, numer) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w ofercie musi być wskazane, który (którzy) z wykonawców będzie (będą) uprawnieni do wystawienia dla Zamawiającego faktury (faktur) za zrealizowanie przedmiotu umowy. W przypadku gdy kilka podmiotów zostanie wskazanych jako uprawnieni do wystawienia faktury (faktur), w ofercie należy wskazać procentową wartość wynagrodzenia przypadającego na każdego z nich. Faktura (faktury) mogą być wystawione tylko przez podmiot (podmioty) tworzące konsorcjum, z zastosowaniem stawki podatku VAT, określonej w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani przez zamawiającego do przedstawienia stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców (umowa konsorcjum). W stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie pełnomocnictwa wspólników lub umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. D. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w złożonej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w formularzu ofertowym). Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. E. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia będącego przedmiotem tegoż postępowania, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.13-22 ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które bezspornie i jednoznacznie wskazywać będą ; zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w rodz. V-2), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:– zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub– zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w rozdz. V-2). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu jaki i wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) składa również oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 (2) ustawy PZP (zgodnie z zał. nr 4 i 5) dotyczące tego podmiotu lub podwykonawców (należy załączyć do oferty). Zamawiający wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdz. VI A pkt 3 a-c, 4 a i d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach