Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 35310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Wierzbowa 14
    35310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
    REGON: 29111500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208. Szczegółowy zakres robót precyzują: Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7 Kod CPV – 45233222-1: roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „remont nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14 na działkach 487 i 13/2 obr.208” obejmującego wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Nawierzchnie asfaltowe – zakres remontu nawierzchni asfaltowych obejmuje dwa rodzaje robót budowlanych: a) Wymiana warstwy ścieralnej: • frezowanie istniejącej zniszczonej warstwy asfaltowej na głębokość 3-4 cm; • regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej; • skroplenie istniejącej podbudowy asfaltem drogowym D 160/220; • wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową AC WMS 16 z wbudowaniem mechanicznym; • wykonanie asfaltowej warstwy wiążącej gr. 4 cm mieszanką miner-asfalt. AC 22 W; • wykonanie asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 3 cm mieszanką miner-asfalt. AC 11 S. b) Wymiana warstwy ścieralnej wraz z częścią podbudowy (przyjęto ok 60%): • mechaniczne rozebranie zniszczonej istniejącej warstwy asfaltowej głębokości 3-4 cm; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego na gł. ok 20 cm; • mechaniczne wykorytowanie, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 23 cm; • wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową AC WMS 16 z wbudowaniem mechanicznym; • wykonanie asfaltowej warstwy wiążącej gr. 4 cm mieszanką miner-asfalt. AC 22 W; • wykonanie asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 3 cm mieszanką miner-asfalt. AC 11 S. 2. Nawierzchnie z kostki brukowej – zakres remontu nawierzchni asfaltowych obejmuje dwa rodzaje robót budowlanych: a) Wymiana opaski budynku z kostki brukowej: • ręczne rozebranie zniszczonych krawężników oraz nawierzchni z kostki brukowej; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm: • ułożenie nowej nowych krawężników betonowych wym.100x30x20cm; • ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ustalonym przez Inwestora. b) Wymiana nawierzchni parkingów z kostki brukowej wraz z częścią podbudowy (przyjęto ok 30 %): • ręczne rozebranie zniszczonych krawężników oraz nawierzchni z kostki brukowej; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego; • wykonanie nowej podbudowy z zagęszczaniem mechanicznym gr. 15 cm; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm: • ułożenie nowej nowych krawężników betonowych wym.100x30x20cm; • ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ustalonym przez Inwestora. 3. Nawierzchnie z płyt Yomb: • ręczne rozebranie nawierzchni z płyt Yomb z posegregowaniem materiału; • mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego; • mechaniczne wykorytowanie, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 15 cm; • wyrównanie powierzchni podsypka piaskową z mechanicznym zagęszczaniem gr. ok 3 cm; • ułożenie płyt Yomb z betonu C35/45 o wym. 75x100x12,5 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SIWZ (załącznik nr 1 i 2): • przedmiar robót • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania Ogólne: 1.1. Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z projektem budowlanym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz SIWZ zawierającą istotne dla Zamawiającego postanowienia i zobowiązania Wykonawcy. 1.2. Przy wykonywaniu prac należy stosować wyroby dopuszczalne do stosowania w budownictwie (ustawa o wyrobach budowlanych –t.j. Dz. U 2014, poz. 883 wraz z rozporządzeniami wykonawczymi).Wskazane w Przedmiarze materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, równoważnych ze wskazanymi w przedmiarze pod warunkiem zachowania wszystkich istotnych parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych oraz dostarczeniu wraz z ofertą na wykonanie przedmiotu zamówienia kompletu dokumentów potwierdzających o ich dopuszczeniu do stosowania oraz zawierających charakterystykę techniczną. 1.3. Roboty należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z potwierdzeniem członkostwa tej osoby we właściwej Izbie Samorządu Budowlanego. 1.4. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, bhp, ppoż oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 1.5. Roboty budowlane będą wykonywane przy czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu mającym związek z prowadzonymi robotami, uniemożliwienia wejścia na teren wykonywania robót osobom trzecim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - Zamawiający spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 b pkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Wypełniony Formularz cenowy. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 2. Zamawiający zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp zastosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. X pkt.3.3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach