Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg stanowiących własność gminy Pszczółki

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg stanowiących własność gminy Pszczółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki. Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. Część I Remonty cząstkowe dróg z nawierzchni bitumicznej (ul. Łąkowa w Różynach, ul. Zielona w Kleszczewku, ul. Krótka i Dworcowa w Pszczółkach) poprzez: - przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórkę uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizację odpadów z rozbiórki; - oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ewentualnym uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych. Przewidywana powierzchnia do naprawy wynosi około 100 m2. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2018 r. 2. Część II Remont drogi ul. Piłsudskiego w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych typu Yomb. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe; - mechaniczne wykonanie koryta gł. 20 cm pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu; - ułożenie nawierzchni z płyt typu Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) na powierzchni ok. 472 m2 (długość 100 mb, szerokość 4 m oraz 5 wjazdów na posesje 3 m x 4 m oraz wjazd na ul. Rataja) - zamulenie nawierzchni. Należy wyregulować istniejące studzienki. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do: 30.06.2018 r. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018 r. 3. Część III Remont drogi ul. Łąkowej w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych typu Yomb. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe; - mechaniczne wykonanie koryta gł. 25 cm pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym gr. 10 cm; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm po zagęszczeniu; - ułożenie nawierzchni z płyt typu Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) na powierzchni ok. 591 m2 (długość 170 mb, szerokość 3 m oraz wjazdy na posesje 6 wjazdów 4,5 m x 3 m) - zamulenie nawierzchni. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do: 30.06.2018 r. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018 r. 4. Część IV Remont fragmentu drogi ul. Brzozowej w Ulkowach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe; - rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni ok. 88 m2; - rozbiórkę dwuśladu z płyt typu Yomb długości ok. 50 mb; - mechaniczne wykonanie koryta gł. 25 na pow. ok 101 m2 pod zjazdem z drogi powiatowej oraz na gł. 20 cm na pow. ok. 500 m2 pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym gr. 10 cm na pow. ok. 380 m2; -wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm po zagęszczeniu na pow. ok. 100 m2 i gr. 10 cm po zagęszczeniu na pow. ok. 500 m2; - ułożenie nawierzchni z płyt Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) na powierzchni ok. 523 m2 (długość 140 mb, szerokości 3 m oraz 5 wjazdów na posesje 3 m x 3 m, wjazd na drogę powiatową) - zamulenie nawierzchni. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do: 30.06.2018 r. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018 r. 5. Część V Remont fragmentu drogi ul. Bałtyckiej w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe; - rozbiórkę dwuśladu z płyt typu Yomb powierzchni ok. 360 m2; - mechaniczne wykonanie koryta gł. 5 cm pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym gr. 10 cm; -wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm po zagęszczeniu; - ułożenie nawierzchni z płyt Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) na powierzchni ok. 1152 m2 (długość ok. 360 mb, szerokości 3 m oraz 6 wjazdów na posesje 3 m x 9 m, wjazd na drogę powiatową) - zamulenie nawierzchni. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do: 30.06.2018 r. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018 r. 6. Część VI Naprawa dróg kruszywem naturalnym łamanym polegająca na uzupełnieniu ubytków lub wyrównaniu nawierzchni 5 cm warstwą kruszywa na szerokości jezdni ok. 4,0 m wraz z zagęszczeniem. Do wykonania robót zastosować kruszywo naturalne łamane frakcji 0-16. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego zmian w wykazie dróg do remontu pod warunkiem nie przekroczenia limitu 590 ton kruszywa przewidzianego do naprawy dróg. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2018 r. 7. Część VII Naprawa dróg gruzem betonowym polegająca na wyrównaniu powierzchni drogi, zastosowaniu gruzu na szerokości jezdni ok. 4,0 m i grubości warstwy po zagęszczeniu ok. 20 cm. Gruz betonowy frakcji 0-32, nie powinien zawierać więcej niż 25% cząstek ceglanych. W przypadku konieczności wykonania korytowania drogi, należy wykonać koryto na głębokości 10 cm. Ziemię z korytowania wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego zmian w wykazie dróg do remontu pod warunkiem nie przekroczenia limitu 140 ton gruzu przewidzianego do naprawy dróg i 200 m2 przewidzianych do korytowania. Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2018 r. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo ich użytkowników. 9. W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 10. Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru (jeśli będzie wyznaczony przez Zamawiającego) i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Pszczółkach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załączniki do protokołu odbioru robót (płyta CD). 12. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 13. O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Zamawiającego) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. 14. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie technicznym, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne i nawierzchniowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 1. część I – 300,00 zł. 2. część II – 400,00 zł. 3. część III – 800,00 zł. 4. część IV – 2.000,00 zł. 5. część V – 1.000,00 zł. 6. część VI – 1.400,00 zł. 7. część VII – 200,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach