Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PSZCZÓŁKI

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PSZCZÓŁKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki. Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. Część I Naprawa dróg kruszywem betonowym polegającą na wyrównaniu powierzchni drogi, zastosowaniu kruszywa betonowego na szerokości jezdni ok. 4,0 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Gruz betonowy frakcji 0-63 nie powinien zawierać więcej niż 25% cząstek ceglanych. 2. Część II Naprawa dróg kruszywem naturalnym łamanym polegającą na wyrównaniu nawierzchni drogi, uzupełnieniu ubytków warstwą 5 cm oraz zastosowaniu 5 cm warstwy na całej szerokości jezdni. Do wykonania robót zastosować kruszywo naturalne łamane frakcji 8-16. 3. Część III Naprawa drogi ul. Dębowej w Kleszczewku poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni na odcinku ok. 80m; - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nowej nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 180m z ułożeniem wjazdów do posesji oraz ułożenie placu do zawracania samochodów; - zamulenie nawierzchni. Na części nawierzchni należy wykorzystać materiał pochodzący z rozbiórki. 4. Część IV Naprawa drogi ul. Polnej w Skowarczu poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 4m na długości ok 160m z ułożeniem wjazdów doposesji; - zamulenie nawierzchni. 5. Część V Naprawa drogi ul. Olimpijskiej w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - rozebraniu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na odcinku na ok. 98m; - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 232 m. z ułożeniem wjazdów do posesji; - zamulenie nawierzchni. Na części nawierzchni należy wykorzystać materiał pochodzący z rozbiórki 6. Część VI Naprawa drogi ul. Różana Góra (dz. nr 375, 376) w Różynach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu Yomb Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni o szerokości 3m na długości ok. 88m z ułożeniem wjazdów do posesji; - zamulenie nawierzchni. 7. Część VII Naprawa części skarpy na Deptaku Widokowym w Pszczółkach Zakres robót obejmuje: - przeprofilowanie skarpy, - ułożenie wzdłuż korytka ściekowego, - wzmocnienie skarpy płytami typu MEBA, - posadowienie gabionu, - ułożenie materaca siatkowo-kamiennego. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo ich użytkowników. 9. W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 10. Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru (jeśli będzie wyznaczony przez Zamawiającego) i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Pszczółki. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załączniki do protokołu odbioru robót (płyta CD). 12. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 13. O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Zamawiającego) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. Materiał Wykonawcy przeznaczony do wbudowania w postaci płyt drogowych wielootworowych typu YOMB musi posiadać stosowane deklaracje zgodności. 14. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, założeń projektowych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne i nawierzchniowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 1.1. część I – 1.000,00 zł. 1.2. część II – 4.000,00 zł. 1.3. część III – 1.500,00 zł. 1.4. część IV – 1.300,00 zł. 1.5. część V – 1.500,00 zł. 1.6. część VI - 600,00 zł. 1.7. część VII – 400,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach