Przetargi.pl
"Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Choczewo"

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 723 940 , fax. 586 763 012
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 723 940, fax. 586 763 012
    REGON: 53446300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.choczewo.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Choczewo"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym Gminy Choczewo, który swoim zakresem obejmuje następujące prace: • wykonanie korytowania w gruncie kat. I-IV o głębokości 10 cm wraz z wywozem urobku • mechanicznie profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat I-IV • wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem powstałym z przekruszu gruzu betonowego PBSM 0-63mm z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm • wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego betonowego 0/63 – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm • wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego 0-31,5 – warstwa górna tłucznia – grubość po zagęszczeniu 6 cm • wykonanie nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm • mechaniczne ścinanie poboczy o grubości (10-20 cm) z wywozem nadmiaru gruntu • wykonanie nawierzchni drogi z żużlu (szlaki) wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 15 km, materiał Zamawiającego. a) Powyższe usługi planuje się wykonać na drogach z terenu Gminy Choczewo. Zakres i lokalizacja będą określane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego. b) Zakres i termin realizacji poszczególnych usług objętych umową będzie uzgodniony na bieżąco z Referatem Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UG Choczewo przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. c) Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Wykonawcę robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania zlecenia. d) Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym e) Do Wykonawcy usług należy ponadto: • zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, • uporządkowanie terenu po zakończeniu usługi, • urządzenie zaplecza, • usługi należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków. f) Zakres rzeczowy napraw dróg będących przedmiotem umowy oraz informacja o miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem, e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. g) Rozliczanie usług związanych z realizacją umowy następować będzie wg ilości faktycznie wykonanych robót, po zakończeniu prac remontowych na danej drodze i spisania protokołu odbioru. h) Niezależnie od zakresu usług Wykonawca powinien uwzględnić w cenach ofertowych koszty uporządkowania terenu po zakończeniu usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający m.in. następujące dane: a) cenę ofertową; b) termin realizacji; c) okres gwarancji. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (o ile występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w rozdziale 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach