Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Leoncin

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-155 Leoncin, ul. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7856585 , fax. 22 7856585
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3 3
    05-155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7856585, fax. 22 7856585
    REGON: 00053898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leoncin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Leoncin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych związanych z remontem i modernizacją nawierzchni dróg, dla których właścicielem jest Gmina Leoncin. W skład robót wchodzą trzy zadania: zadanie nr 1 i 2 dot. modernizacji nawierzchni dróg polegających na ułożeniu nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie oraz zadanie nr 3 dot. remontu drogi przeciwpowodziowej . zadanie 1 pn. : Modernizacja drogi dojazdowej do wału Głusk - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej przy użyciu masy bitumicznej (od km 0+000 - 1+484 =1,484km), szerokość 4,0 m zadanie 2 pn. : Modernizacja ul. Słonecznej wraz z budową chodnika - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Leoncin przy użyciu masy bitumicznej, szerokość 5,0 m zadanie 3 pn. : Remont drogi na działce ewid. nr 73/1 Nowe Grochale od km 0+000 do 0+205 km - utwardzenie nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Nowe Grochale przy użyciu masy bitumicznej (od km 0+000 - 0+250 = 0,250km) szerokość 4,0 m Zadania należy wykonać jako typowy remont nawierzchni i jest dostosowany do obecnych warunków drogowych po istniejących śladach drogi. Gmina, jako zarządca drogi odstępuje od wymogu przygotowania projektu tymczasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leoncin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach