Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3279014 , fax. 034 3279085
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 034 3279014, fax. 034 3279085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlano-drogowych z remontem nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Karolina i Kościelec ul. Madalińska wg zakresu następującego : 1.ROBOTY DROGOWE - KAROLINA (350 mb x 5,5m) a. Roboty ziemne; b. Wykonanie podbudowy z kruszywa; c. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej na części pasa jezdni; d. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej szerokości pasa jezdni ; e. Umocnienie poboczy 2. ROBOTY DROGOWE - KOŚCIELEC ul. Madalińska (parking o wym. 66,0 m x 10,0 m) a. Wykonanie frezowania; b. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wys. 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - tj w terminie do dnia 21 października 2013 r do godz. 9:oo .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.redziny.pl - BIP - tablica ogłoszeń - 2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach