Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 59 49
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1 a
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 59 49
    REGON: 97077032700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni następujących dróg gminnych i wewnętrznych: 1) Remont nawierzchni drogi gminnej dz. nr 415/2 w Broniszowie o długości 300 m i szerokości 3,5 m, powierzchnia 1050 m2 wraz z poszerzeniem do drogi wojewódzkiej o powierzchni 50 m2. Zakres remontu obejmuje: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogowej i usunięcie pozostałości luźnego kruszywa, - skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej (beton asfaltowy) frakcji AC 16W o gr. 2 cm z nadaniem spadku poprzecznego w celu odprowadzenia wód powierzchniowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej (beton asfaltowy) frakcji AC 11S o gr. 4 cm, - wykoszenie oraz ścinka poboczy na całej długości remontowanej drogi, - wzmocnienie poboczy na szerokości 0,5 m kruszywem łamanym o gr. 6 cm na całej długości remontowanej drogi. Wykonanie zjazdów do posesji nr 35A oraz 45B: wykonanie korytowania, podbudowy z mieszanki tłuczniowej o gr. 10 cm oraz ułożenie dwóch warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej 2 cm + 4 cm: − zjazd nr 1 do posesji nr 35A – 12 m x 1 m = 12 m2 − zjazd nr 2 do posesji nr 35A - 5 m x 1 m = 5 m2 − zjazd nr 3 do posesji nr 45 B - 6 m x 2 m = 12 m2. 2) Remont nawierzchni drogi wewnętrznej Gminy Kożuchów dz. nr 312, 5/2 w Lasocinie o długości 170 m i szerokości 4 m, powierzchnia 680 m2 Zakres remontu obejmuje: - wykonanie poszerzenia jednostronnego o szerokości 1m i długości 170 m wraz z korytowaniem ułożeniem mieszanki tłuczniowej 0/31,5 mm nawiązując się do istniejącej nawierzchni, - wyprofilowanie nawierzchni istniejącej drogi zbudowanej z kamienia polnego za pomocą mieszanki z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm - łamanego skalnego naturalnego z zagęszczeniem walcem. Ilość kruszywa średnio 10 cm na każde m2, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej (beton asfaltowy) frakcji AC 16W o gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (beton asfaltowy) frakcji AC 11S o gr. 4 cm, - skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, - wykonanie poszerzenia z warstw bitumicznych do drogi wojewódzkiej o powierzchni 50 m2. 3) Remont zjazdu z ul. Polnej w Kożuchowie na drogę wewnętrzną gminy na dz. nr 87/7 obręb 3 w Kożuchowie, długość 10m, szerokość 4,5 m, powierzchnia 45m2. Zakres remontu obejmuje: - wykonanie korytowania na szerokości 4,5 m i długości 10 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm - łamanego skalnego naturalnego o gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej (beton asfaltowy) o gr. 2 cm - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (beton asfaltowy) o gr. 4 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ. 3. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium. 5. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach