Przetargi.pl
Remont nawierzchni ciągu dróg leśnych przeciwpożarowych nr 6 i 7 na terenie leśnictw Skoki, Wronów i Gołąb

Nadleśnictwo Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Żyrzyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 864 241 , fax. 818 864 640
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Puławy
    ul. Żyrzyńska 8
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 864 241, fax. 818 864 640
    REGON: 43051770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pulawy.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ciągu dróg leśnych przeciwpożarowych nr 6 i 7 na terenie leśnictw Skoki, Wronów i Gołąb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowanych polegających na dokonaniu remontu nawierzchni dróg pożarowych nr 6 i 7. Zakres zadania obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót drogowych: a) profilowanie i zagęszczenie istniejącej drogi z kruszywa łamanego o szer. 3,5 m na odcinku km 0+000,00 do km 2+900,00; b) wykonanie górnej warstwy wyrównawczo – wzmacniającej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 8 cm na jezdni wraz z mijankami na odcinku od km 0+000,00 do km 2+900,00; c) uzupełnienie lokalnie zaniżonych poboczy ziemnych na długości 270 mb na odcinku od km 0+000,00 do km 2+900,00; d) ręczne uzupełnienie lokalnych ubytków w nawierzchni z kruszywa łamanego na odcinku od 2+900,00 do km 11+450,00 w ilości 270 m2. Kruszywo musi być rozkładane układarką gąsienicową lub kołową wyposażoną w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymywania niwelety. Układarka powinna posiadać szerokość roboczą umożliwiającą rozłożenie kruszywa na całej szerokości jezdni. Warstwy kruszywa powinny być wałowane i zagęszczone ciężkimi walcami drogowymi. Należy stosować walce drogowe stalowe gładkie z możliwością wibracji lub walce ogumione. Rzeczywisty rozmiar prac może odbiegać od przedstawionych w przedmiarze. Użyte w SIWZ i w załącznikach nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca może stosować produkty równoważne, przez które rozumie się te, które posiadają parametry techniczne nie gorsze niż wskazane w SIWZ i w załącznikach. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia ich „równoważności”. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na wykonane roboty gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Dłuższy okres może wynikać ze zobowiązania stanowiącego kryterium oceny ofert. Gwarancja w zakresie dostarczonego sprzętu i materiałów będzie zgodna z udzieloną przez producenta. Rękojmia za wady rzeczy zostanie uregulowane zgodnie z zasadami ogólnymi zawartymi w Kodeksie cywilnym. Zamawiający zapłaci należne Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby Nadleśnictwa prawidłowo wystawionej faktury. Termin ten może ulec modyfikacji w wyniku przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania do jego wydłużenia. Stanowi ono jedno z kryterium oceny ofert. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z robotami leży po stronie Wykonawcy robót, łącznie z branżowymi próbami, odbiorami technicznymi i technologicznymi. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do ich prawidłowego wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego ich wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości 7 000,00 zł, w terminie do 16.11.2018 do godz. 12.00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądza, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w banku BGŻ BNP Paribas S. A., nr 79 2030 0045 1110 0000 0052 2580, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na remont nawierzchni ciągu dróg leśnych przeciwpożarowych nr 6 i 7 na terenie leśnictw: Skoki, Wronów i Gołąb, nr referencyjny SA.270.2.6.2018” a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych; c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej/poręczenia (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty) z ich treści musi wyraźnie wynikać w szczególności: a) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ZamPublU; b) termin obowiązywania dokumentu, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; c) miejsce i termin zwrotu dokumentu wadialnego 4. W dokumencie, o którym mowa w ust. 3, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków, w szczególności żądania przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądania zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu zamawiającego albo żądania złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) w treści dokumentu wadialnego muszą być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach