Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W KOLE W ROKU 2018

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W KOLE W ROKU 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Gminy Miejskiej Koło z wykorzystaniem masy mineralno- asfaltowej na gorąco w zakresie zadań nr 1 i 2. 2. Zadanie nr 1 - Roboty drogowe polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową ze stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych, poprzez wycięcie uszkodzonej nawierzchni z usunięciem gruzu bitumicznego, skropienie remontowanej powierzchni emulsją lub asfaltem, wypełnienie uszkodzeń masą na gorąco i ich mechanicznej zagęszczenie, zasmarowanie krawędzi przed i po remoncie wraz z robotami towarzyszącymi jak regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych i dla włazów kanałowych w zakresie zgodnym z przedmiarem pn. „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Kole w roku 2018”. Zakres remontu cząstkowego obejmuje następujące ulice Gminy Miejskiej Koło: Narutowicza, Plac Narutowicza, Buczka, Plac przy PKP, Matejki, Chopina, Sienkiewicza za obwodnicą, Jana Pawła II, Powstańców Śląskich, Baczyńskiego, Reja, Kraszewskiego, Kochanowskiego, Al. Parkowa, Energetyczna, Piaski, Spółdzielców, Zakładowa. Zakres prac obejmuje naprawę do 400 m2 nawierzchni bitumicznych. 3. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu nawierzchni dojazdu przy użyciu bitumicznej mieszanki mineralno-asfaltowej. Roboty towarzyszące przy wykonaniu remontu nawierzchni to: regulacja i częściowa wymiana krawężników 15x30, regulacja i częściowa wymiana obrzeży, cięcie istniejącej podbudowy betonowej dla wbudowanie kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200, wbudowanie ściekowych studzienek ulicznych z osadnikiem, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, dostosowanie wysokości nawierzchni istniejących chodników do wysokości remontowanej nawierzchni dojazdu. Szczegółowy zakres zgodny z załączonym przedmiarem pn. „Przebudowa dojazdu od ul. Tuwima – sięgacz”. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiednio dla zadania nr 1 i 2. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, projektu tymczasowej organizacji ruchu na prowadzenie prac na drogach gminnych, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia. Projekt ten winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych, tj. Starostę Kolskiego oraz uzgodniony uprzednio z zarządcą drogi gminnej, tj. Z-cą Burmistrza Koła. Koszty opracowania organizacji ruchu winny być uwzględnione w cenie ofertowej odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zapewnienie bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. 7. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco prowadzić obmiar wykonanych robót osobno dla każdej drogi stosownie dla zadania nr 1 i 2. 8. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą kosztorys sporządzony metodą szczegółową. Rozliczenie wykonanych robót będzie przeprowadzane na podstawie kosztorysu powykonawczego. 9. Wymagany okres gwarancji: minimum 1 rok 10. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla zadania Nr 2 załączono mapę sytuacyjną. 11. Przedmiot zamówienia określony został w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych – CPV jako: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg. 12. Wymagania w zakresie zatrudnienia. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: a) Roboty wykonywane w zakresie remontu nawierzchni tj. roboty przygotowawcze, wymiana krawężników, wymiana obrzeży, wykonaniem podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego; b) roboty branży wod-kan. tj. układanie rur kanalizacji deszczowej i posadowienie studzienek kanalizacyjnych z osadnikami; 2) Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 3) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 4) W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 5) Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 13. Równoważność. 1) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3) W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (tzn. nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego) metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. W celu potwierdzenia równoważności do oferty Wykonawca sporządzi wykaz zamienników i załączy odpowiednie dokumenty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1.000,00 zł; zadanie nr 2 – 1.500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach