Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 320 600 , fax. 627 320 601
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
    ul. Zamkowa 31
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 320 600, fax. 627 320 601
    REGON: 25085514000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 2. Zamówienie obejmuje: I. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (nakładki bitumiczne): 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach (drogi) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie (wyznaczenie granicy oraz szerokości pasa drogowego) 2) Rozebranie istniejących krawężników z ławą betonową i wywozem gruzu do 5 km; 3) Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na ławie betonowej; 4) Przełożenie istniejących krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej; 5) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w celu dostosowania wysokości do nowo osadzonych krawężników; 6) Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic; 7) Ścinkę poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km; 8) Regulacja wysokości studni oraz zaworów; 9) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 5 cm; 10) Rozebranie podbudowy tłuczniowej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 20 cm; 11) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 12) Studzienka ściekowa uliczna betonowa z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 13) Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką), o średnicy zewnętrznej 160 mm; 14) Demontaż i ponowny montaż studni ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 15) Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 16) Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 28 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 17) Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 18) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II; 19) Mechaniczne ścinanie drzew z wywiezieniem pni do 10 km wraz z uporządkowaniem terenu oraz karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km; 20) Mechaniczne karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km; 21) Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60 % powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km; 22) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 23) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu w celu wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 24) Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych wraz z wywozem na plac zamawiającego (transport do 5 km); 25) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 26) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu (materiał zamawiającego) 27) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 33 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntobetonu Rm=2,5MPa o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 28) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego; 29) Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi o wytrzymałości na rozciąganie nie mniej niż 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu nie więcej niż 3%, odporności termicznej do 220 stopni C na uprzednio skropionej warstwie wyrównawczej 30) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (125 kg/m2); 31) Dowóz piasku wraz z wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm na powierzchni 100 m2; 32) Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra); 33) Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej; 34) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m2); 35) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (100 kg/m2); 36) Wykonanie nawierzchni pobocza drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu (szerokość pobocza 0,5 metra); 37) Malowanie przejść dla pieszych, linii warunkowego zatrzymania farbą akrylową do znakowania jezdni; 38) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej; 39) Rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 40) Rozebranie nawierzchni bitumicznej chodnika wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 41) Rozebranie nawierzchni z trylinki betonowej wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 42) Zebranie gruntu na głębokość 20 cm; 43) Wykonanie koryta pod chodnik; 44) Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 na betonie B10; 45) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej z zaokrągloną krawędzią; 46) Ułożenie krawężników betonowych skośnych 15x30 na ławie betonowej przy zjazdach; 47) Wykonanie podbudowy z betonu B10 grubości 10 cm; 48) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (czerwona) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 49) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 50) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 51) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z demontażem zdeformowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 52) Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 53) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej Ø 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 54) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy Ø 400 mm; 55) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej Ø 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 56) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy Ø 600 mm; 57) Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 58) Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 59) Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 60) Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z destruktu stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm po zagęszczeniu 61) Oczyszczenie jezdni, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej z podwójnym rozsypaniem grysów; 62) Sfrezowanie minimum 20 % nawierzchni bitumicznej jezdni na głębokość do 5cm w celu wyrównania pod warstwę nakładki bitumicznej; 63) Oczyszczenie rowu z namułu na średnią głębokość 30 cm wraz z wywozem, wyprofilowanie dna i skarp; 64) Inwentaryzacja powykonawcza. II. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych): 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej standard II i mieszanki mineralno –bitumicznej standard III. Remont polega na: wycięciu uszkodzonych miejsc poprzez sfrezowanie, oczyszczeniu remontowanej nawierzchni z usunięciem destruktu, skropieniu emulsją bitumiczną, oraz wypełnieniu ubytku mieszanką mineralno - bitumiczną i zagęszczeniu walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 2) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej standard III, bez sfrezowania uszkodzonych miejsc. Remont polega na: oczyszczeniu z usunięciem destruktu i skropieniu emulsją bitumiczną naprawianego miejsca, rozścieleniu mieszanki w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami polega na oczyszczeniu remontowanej powierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i zasypaniu grysem a następnie zagęszczeniu walcem przy głębokości wyboi 1,5 cm, 3,0 cm, 4,0 cm i rakowin; 4) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej polega na oczyszczeniu remontowanego miejsca ze skruszonego materiału, a następnie wypełnieniu ubytków tłuczniem lub klińcem, zagęszczeniu i usunięciu nadmiaru kruszywa przy głębokości wyboi do 7 cm; 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową tłuczniową polega na wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni bitumicznej, wykorytowaniu (zebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy) i wykonaniu podbudowy tłuczniowej (frakcja kamienia 0-63 mm) o grubości 23 cm po zagęszczeniu, skropieniu emulsją bitumiczną podbudowy, rozścieleniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno – bitumicznej standard II (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem; 6) Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje w nawierzchni polega na wycięciu nawierzchni i usunięciu korzeni; 7) Odwóz destruktu na wskazane miejsce na odległość do 3 km w ilości 45 ton i na każdy dalszy 1 km; 8) Uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej, polegające na oczyszczeniu połączeń nawierzchni i zalaniu ich asfaltem drogowym wraz z zasypaniem kruszywem; 9) Przełożenie kostki betonowej polegające na rozebraniu zapadniętej nawierzchni z kostki betonowej, wykonaniu nowej podbudowy i ponownym ułożeniu zdemontowanej kostki; 10) Wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30, polega na rozebraniu uszkodzonych krawężników i ułożeniu nowych na ławie betonowej z oporem – beton klasy C12/15. 3. Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(zał. nr 6 do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (zał. nr 3 do SIWZ). Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. 4. Masa mineralno - bitumiczna użyta do remontów musi pochodzić z wytwórni mas bitumicznych. Nie dopuszcza się użycia masy z recyklera. 5. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. 6. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (roboty w zakresie nawierzchni dróg – nakładki bitumiczne i roboty w zakresie naprawy dróg – remonty cząstkowe). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, p r z e k a z u j e Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa wyżej, powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wrażać wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, w szczególności: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach