Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 224 przez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na odc. przejścia przez miejscowość Pomieczyno (od km 23+890 do km 24+320)

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 681-03-21 , fax. 58 681 46 60
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
    ul. Wzgórze Wolności 15 15
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 681-03-21, fax. 58 681 46 60
    REGON: 19168727600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdwgdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 224 przez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na odc. przejścia przez miejscowość Pomieczyno (od km 23+890 do km 24+320)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 224 przez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na odc. przejścia przez miejscowość Pomieczyno (od km 23+890 do km 24+320). Przedmiotowy remont obejmować będzie:-frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 2cm, -wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S średniej gr. 5 cm dla ruchu KR 3-4,-wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego,-wykonanie regulacji wysokościowej krawężników do nowej nawierzchni ścieralnej, przełożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej do wysokości ułożonej nawierzchni-montaż i regulacja do wysokości nowej nawierzchni 4 szt. wpustów ulicznych wraz z osadnikiem oraz wymiana istniejącego przykanalika z rury PCV d-200 dł. 15mb. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonanie robót budowlanych wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji, tj. 36 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 45 dni od daty podpisania umowy lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę, tj. 30 dni od daty podpisania umowy. (termin zakończenia robót jest kryterium oceny ofert - zgodnie z pkt IV.2.1 niniejszego ogłoszenia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł. (słownie złotych: Cztery tysiące pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwgdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach