Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wolbórz

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 446 164 251, , fax. 446 164 241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wolbórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania nadana przez Zamawiającego: „Remont nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wolbórz”. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część nr 1 a. Remont nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami bazaltowymi ,średniej grubości 3 cm – orientacyjny zakres zamówienia 3500 m2 b. Remont nawierzchni asfaltowych poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi – orientacyjny zakres zamówienia 3770 m2; Część nr 2 a. Remont nawierzchni asfaltowych na gorąco z wycięciem krawędzi i smarowaniem krawędzi bitumem- średnia głębokość ubytków wynosi 5 cm- orientacyjny zakres zamówienia 250 m2 Część nr 3 a. Naprawa pobocza drogi poprzez jego utwardzenie - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: – w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika 1 do SIWZ; – formularz ofertowy wg załącznika do SIWZ – pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), – zobowiązanie podmiotu trzeciego wg załącznika nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach