Przetargi.pl
Remont muru/ogrodzenia kamiennego wraz z bramą cmentarza komunalnego w Myśliborzu przy ul. Celnej

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont muru/ogrodzenia kamiennego wraz z bramą cmentarza komunalnego w Myśliborzu przy ul. Celnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty realizowane w ramach zadania p.n.: „Remont muru/ogrodzenia kamiennego wraz z bramą cmentarza komunalnego w Myśliborzu przy ul. Celnej”. 3.2. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i wbudowaniem materiałów, zgodnie z dokumentacją projektową i programem prac konserwatorskich. 3.3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 3.4. W ramach zadania przewiduje się wykonanie: odcinek Nr 1 Na całej długości muru należy przemurować koronę muru wysokości ok. 40 cm. Należy uzupełnić wszystkie ubytki i braki zaprawy. Kamienie należy murować na zaprawie cementowej R 50 z użyciem cementu trasowego. Brakujące spoiny wypełnić zaprawą wapienną z użyciem wapna muszelkowego. Na koronie muru wykonać szlichtę grubości 4,0 cm, dylatowaną co 5 m, ze spadkiem 5% z zaprawy mineralnej, hydrofobowej na bazie wapna i cementu trasowego z wyrobieniem dwustronnych spadków. Na całej długości muru uzupełnić braki zaprawy przez wbicie zaprawy w spoiny poziome i pionowe możliwie jak najgłębiej do 3-5 cm od lica muru. Zaprawa użyta do wypełnienia powinna być z dodatkiem środka, który ją zabezpieczy przed penetracją wody i przed porostem roślin. odcinek Nr 2 Na koronie muru wykonać szlichtę grubości 4,0 cm, dylatowaną co 5 m, ze spadkiem 5% z zaprawy mineralnej, hydrofobowej na bazie wapna i cementu trasowego z wyrobieniem dwustronnych spadków. Na całej długości muru czatowni uzupełnić braki zaprawy przez wbicie zaprawy w spoiny poziome i pionowe możliwie jak najgłębiej do 3-5 cm od lica muru. Zaprawa użyta do wypełnienia powinna być z dodatkiem środka, który ją zabezpieczy przed penetracją wody i przed porostem roślin. odcinek Nr 3 Odchylony od pionu, niestabilny odcinek muru na długości 12,75 m należy całkowicie rozebrać na całej wysokości. Przed rozbiórką muru należy zabezpieczyć teren od strony ogródków. Ścianę należy rozbierać z ponumerowaniem kamieni z warstw licowych i odłożeniem ich w rzędach. Dolną warstwę leżącą na gruncie pozostawić z oczyszczeniem z luźnej zaprawy i gruntu. Wymurować ścianę z kamienia z odzysku na zaprawie cementowej R 50 z użyciem cementu trasowego. Murowanie ściany wykonać na spoiny niepełne 3-5 cm od lica muru, w gruncie murować na spoiny pełne. Na koronie muru wykonać szlichtę grubości 4,0 cm, dylatowaną co 5 m, ze spadkiem 5% z zaprawy mineralnej, hydrofobowej na bazie wapna i cementu trasowego z wyrobieniem dwustronnych spadków. Zabezpieczyć spód muru przed przemarzaniem przez podniesienie terenu od strony skarpy o około 20 cm. Teren oczyścić z trawy przez zebranie warstwy gruntu ~ 10cm. Do podsypania należy zastosować piasek drobny, ubijany warstwami co 20 – 30 cm i zagęszczony mechanicznie zagęszczarkami ręcznymi do osiągnięcia ID= ~0,4 na szerokość 1,50 m od lica muru. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania staraniem własnym Wykonawcy. 3.6. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: • Dokumentacja projektowa (projekt budowlany branża konstrukcyjna, architektoniczna wraz z programem prac konserwatorskich; • Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlano – Konserwatorskich Zamawiający zamieszcza, jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest dokumentacja projektowa wraz z opisem technicznym. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 12.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 12.2.1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na zadanie: "Remont muru/ogrodzenia kamiennego wraz z bramą cmentarza komunalnego w Myśliborzu przy ul. Celnej” 12.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 12.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.1. Oferta winna zawierać: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, g) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, e) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach