Gmina Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, Lipinki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki
Lipinki 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 37044081500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglipinki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 270701 K „Na Zagumnie”, działki ew. nr 2374/3, 1697/2 w miejscowości Lipinki w km 0+440, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 270701 K „Na Zagumnie”, działki ew. nr 2374/3, 1697/2 w miejscowości Lipinki w km 0+440, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: rozbiórkę chodnika drewnianego, rozbiórkę jezdni drewnianej – dylina dolna i górna, rozbiórkę belek drewnianych, czyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni stalowych starych (belki stalowe, poręcze), czyszczenie strumieniowo – ścierne starych powierzchni betonowych – przyczółki, remont powierzchni betonu przyczółków, remont belek drewnianych poprzez wymianę na impregnowane ciśnieniowo, remont chodnika z bali drewnianych. Roboty prowadzone będą w istniejącym pasie drogowym, na działkach o numerach ewidencyjnych: 1697/2, 2374/3, 2393/1. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane przez pracowników fizycznych; b) czynności wykonywane przez operatorów sprzętu; c) czynności obsługi biurowej i technicznej. 3. Nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wykonujących wskazane w pkt 2 czynności jako podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca lub podwykonawca złoży oświadczenie, że wszystkie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 2, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności, jakie wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Niezłożenie oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2 na podstawie umowy o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku. 6. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym przedmiocie. 7. W przypadku stwierdzenia niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 2, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Kosztorys ofertowy, mający wyłącznie charakter poglądowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont i konserwacja kaplicy pw. Św. Feliksa w Szarkówce” – powt.
Dodano: 2024-05-21 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km od 4+158,00 do km 5+075,00 w miejscowościach Paszkówka, Sosnowice, Powiat Wadowicki
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja budynków użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenów wokół oraz budowa i modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych
Dodano: 2024-05-20 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-05-20 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja i przebudowa budynku C w ramach zadania Modernizacja i przebudowa pomieszczeń SOR i CDL współpracującej z SOR oraz zadania Modernizacja budynków szpitala termomodernizacja obiektów
Dodano: 2024-05-17 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-05-16 - „Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska”
Dodano: 2024-05-15 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa drogi gminnej na odcinku I - w km od 0+007 do km 0+082, na odcinku II - w km od 0+017,90 do km 0+465, na odcinku III- w km od 0+000 do km 0+123,70 w miejscowości Miechów,gmina Miechów”.
Dodano: 2024-05-15