Przetargi.pl
Remont modernizacja rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości: Święck Wielki - Święck Nowiny.

Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752627 , fax. 086 2752931
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
    ul. Mickiewicza 1A 1A
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752627, fax. 086 2752931
    REGON: 45001068800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont modernizacja rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości: Święck Wielki - Święck Nowiny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu modernizacji rolniczej drogi dojazdowej do pól w miejscowości Święck Wielki - Święck Nowiny. W zakres robót wchodzą: nawierzchnia - wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna 20 cm i warstwa odsączająca 10 cm - 7200 m2 Roboty ziemne: 1) Roboty pomiarowe: przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1200 mb. 2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie - kat. gruntu II-IV ( walec wibracyjny samojezdny) -9600 m2. Projektuje się wykonanie jezdni szerokości 6,0 m z obustronnymi poboczami po 1,0 m z nawierzchni żwirowej gr. 12 cm. Roboty wykończeniowe- plantowanie rowów przydrożnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 1900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zrealizowanie w ostatnich 5 latach z należytą starannością co najmniej 2 roboty o charakterze zgodnym z zamówieniem o wartości co najmniej 100 000 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Posiada zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł lub posiada środki własne w wysokości min. 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnione w pkt. 2.2.) 5. Wykonają zamówienie w okresie od 01.07.2009 do 31.08.2009r.. 6. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 10, 11, oraz załącznik nr 5 do SIWZ należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty (od pkt. 1 do 10): 1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wpisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert3. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert4. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3. 8. Uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie dróg o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty (pkt 10). 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać że wykonał min. 2 roboty o charakterze zbliżonej do zamówienia i wartości min 100 000 zł - zał. Nr 4 i np. referencje. 11. Informacja z banku potwierdzająca, że wykonawca posiada środki w wysokości 100 000,00 zł lub zdolność kredytową na tę kwotę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach