Przetargi.pl
Remont/ modernizacja progu nr 1 poniżej zapory czołowej zbiornika wodnego Jeziorsko

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Zarząd Zlewni w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(43)6554100
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Zarząd Zlewni w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. +48(43)6554100
    REGON: 368302575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont/ modernizacja progu nr 1 poniżej zapory czołowej zbiornika wodnego Jeziorsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont/ modernizacja progu nr 1 poniżej zapory czołowej zbiornika wodnego Jeziorsko. Dokumentacja techniczna opracowana została w 2011 r. przez Pracownię Melioracyjną MELIOPROJEKT z Sieradza. W roku 2017 przez Pracownię Melioracyjną MELIOPROJEKT, 98-200 Sieradz, ul. Paderewskiego 2A opracowana została aktualizacja ww. dokumentacji dotycząca robót remontowych na progu nr 1. Zadanie p.n.: Usuwanie skutków powodzi z 2010 r. - remont progów poniżej zapory czołowej zbiornika Jeziorsko realizowane jest etapowo. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej w 2011 r. rodzaj i zakres robót remontowych tego progu określono głównie na podstawie oględzin, pomiarów i sondowań prowadzonych z wody oraz na podstawie opisu / oceny stanu technicznego z uwzględnieniem zniszczeń powodziowych wykonanym przez Biuro badawczo-projektowe DROP w lipcu 2010 r. Dokumentacja z roku 2011, w zakresie remontu progu nr 1 zakładała, że dla stateczności dolnego koryta rzeki na odcinku niecki wypadowej będzie utrwalenie jej dna jako oparcia dla umocnień skarp. Mając na względzie okres czasu jaki upłynął od sporządzenia dokumentacji, wykonano w roku 2017 kontrolne sondowania koryta rzeki, jak również dokonano oględzin elementów umocnienia dna i brzegów w rejonie progu przy ograniczonym zrzucie wody ze zbiornika. Wyniki tych pomiarów i oględzin potwierdzają zasadność wprowadzenia pewnych zmian w zakresie przyjętych dotychczas rozwiązań projektowych oraz przedmiaru robót. Projektowane rozwiązania zamienne wynikają głównie z upływu czasu jaki minął od momentu opracowania dokumentacji projektowej ale również ze względu na występujące głębokości i szybki nurt wody (wylot z elektrowni,) w kontekście braku możliwości częstego i dłuższego ograniczania zrzutu ze zbiornika w celu umożliwienia wykonania tych robót (konieczność zachowania przepływu nienaruszalnego zwłaszcza w okresie przepływów niżówkowych występujących ostatnio w okresie letnim i jesiennym). W związku z powyższym przyjęto rozwiązania zamienne: 1) w celu ustabilizowania skarpy oraz poprawy warunków hydraulicznych przepływu na dolnym stanowisku progu, na lewym brzegu, zamiast umocnienia koszami gabionowymi/ koszami spawanymi, proponuje się w części wykonać narzut kamienny luzem podparty na odcinku 15 mb palisadą z grodzic stalowych wraz z oczepem. Rozwiązanie to jest bardziej stabilniejsze i jest możliwe do wykonania przy rzadszym i krótszym ograniczeniu zrzutu wody ze zbiornika, 2) w dnie, w miejscach, gdzie dokumentacja przewidywała umocnienia koszami spawanymi ze stali zbrojeniowej ø 16 mm wykonać materace taflowe i narzut luzem z kamienia łamanego granitowego – grubego w dnie (D>50 cm), 3) w miejsce uszkodzonego i przewidzianego do demontażu oczepu zamontować nowy z bali drewnianych. Zakłada się wykonanie robót przy maksymalnej technicznie możliwej koordynacji i koncentracji środków. Kolejno należy wykonać: • prace pomiarowe i przygotowawcze, • zakup i dostarczenie niezbędnych materiałów, sprzętu oraz zapewnienie innych niezbędnych czynników produkcji, • wbijanie palisady stalowej z lądu, • wykonanie uzupełniających umocnień dna i brzegów z elementów faszynowo-kamiennych, • wykonanie uzupełniających narzutów kamiennych oraz umocnień z elementów siatkowo-kamiennych, • montaż oczepu, • wykonanie niezbędnych pomiarów i badań wymaganych ST lub zleconych przez nadzór, gromadzenie wyników przeprowadzonych pomiarów i badań, • oczyszczenie / uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Zamawiający wymaga dodatkowo wykonanie i zamontowanie przez Wykonawcę tablic informacyjnych i pamiątkowych. Tablice informacyjne ustawiane są w miejscu realizacji zadania. Po zakończeniu realizacji zadania tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Szczegóły dotyczące tablic informacyjnych i pamiątkowych zawarte są w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium należy wnieść w wysokości: 4 000,00 zł 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 4 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 97 1130 1017 0020 1510 6790 0005 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZOZ/01/2018”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) Kosztorys ofertowy uproszczony. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 6) Wykonawca, który polega się na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci, 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZW, 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10) Kopia dokumentu potwierdzenia wniesienia wadium (nieobowiązkowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach