Przetargi.pl
Remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowa.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont mieszadła produkcji Hermann Traexler typ TMA4, jednostki napędowej mieszadła, systemu mocowania wraz z rurą centralną mieszadła oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej (obiekt nr 15d) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. I. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia 1. Demontaż mieszadła z Wydzielonej Komory Fermentacyjnej (dalej zwanej: „WKF”) oraz przygotowanie do transportu. 2. Zabezpieczenie dźwigu do demontażu i montażu mieszadła. 3. Wykonanie zabezpieczeń i stojaka transportowego pod mieszadło. 4. Załadunek i transport mieszadła do siedziby Wykonawcy oraz transport powrotny. 5. Zakres prac remontowych oraz weryfikacja zdemontowanych części mieszadła wraz z jednostką napędową: a) czyszczenie wszystkich części, piaskowanie, b) przegląd i ocena stanu aktualnego, sporządzenie protokołu z oględzin, c) badanie osiowości i wyważenie wału, w razie potrzeby naprostowanie wału, d) sprawdzenie wszystkich powierzchni oraz stanu gniazd łożyskowych, w razie potrzeby planowanie i naprawa, e) badanie stanu i ewentualne prostowanie deflektora mieszadła, f) nałożenie nowej powierzchni uszczelniającej PTFE na pierścień uszczelniający, g) montaż nowych łożysk, nowych tulei wału oraz nowego zestawu uszczelek, h) wymiana czujników temperatury PT100 do monitorowania temperatury systemu łożyskowania wraz ze skrzynką przyłączeniową (zgodnie z wymaganiami ATEX), i) remont i fazowanie wirnika mieszadła, j) sprawdzenie szczelności i poprawności działania pompy smaru, k) montaż nowych przewodów doprowadzających smar wykonanych ze stali stopowej 1.4571, l) montaż, wyważenie statyczne i dynamiczne zespołu wirującego potwierdzone protokólarnie, m) kontrola wyosiowania i centrowania silnika, n) montaż całego mieszadła, sporządzenie protokołu z naprawy, o) weryfikacja stanu technicznego sprzęgła A140 oraz wkładek sprzęgła, ewentualna wymiana podzespołów, p) weryfikacja i regeneracja jednostki napędowej mieszadła, r) przeprowadzenie badań parametrów rezystancji izolacji oraz rezystancji uzwojeń silnika mieszadła oraz pompy smaru. 6. Pokrycia malarskie. a) części mające kontakt z osadem: • piaskowanie, usunięcie rdzy i odtłuszczanie, • warstwa wstępna: 1 x SikaCor Zinc R lub równoważny, • warstwa ostateczna: 3 x Sikapoxitar F (AB) lub równoważny, b) części niemające kontaktu z osadem: • piaskowanie, usunięcie rdzy i odtłuszczanie, • warstwa wstępna: 1 x Sikacor Zinc R lub równoważny, • warstwa pośrednia: 1 x SikaCor EG1 lub równoważny, • warstwa ostateczna: 1 x SikaCor EG5 RA 7031 lub równoważny. 7. Wykonanie przeglądu oraz konserwacji rury centralnej wraz z odciągami mocującymi, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, ich naprawa. 8. W przypadku stwierdzenia, że elementy główne mieszadła takie jak: wirnik, dysk deflekcyjny, pompa smaru, sprzęgło są w stanie uniemożliwiającym remont lub naprawę, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, zostaną one wymienione na nowe. 9. Opróżnienie i czyszczenie wnętrza komory z zalegającego osadu i jego transport na miejsce wskazane przez Kierownika Wydziału Głównego Energetyka, na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków. 10. Wykonanie prób ruchowych na sucho wraz z pomiarem pobieranych prądów potwierdzone protokólarnie w obecności Zamawiającego. 11. Po napełnieniu komory osadem wykonanie 72 godzinnego rozruchu oraz niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz szczelności, uruchomienie komunikacji z systemem nadrzędnym SKCD, wykonanie wizualizacji stanu sygnałów pomiarowych i kontroli systemu monitoringu łożysk. Wszystkie próby muszą być potwierdzone protokólarnie. 12. Sporządzenie i przekazanie OŚ „WARTA” S.A. kompletu dokumentacji z przeprowadzonych prac remontowych i rozruchowych mieszadła. 13. Wydanie certyfikatu ATEX na urządzenie. II. Wymagania 1. Remont mieszadła w WKF będzie prowadzony w sposób umożliwiający nieprzerwaną pracę pozostałych WKF-ów. 2. Wykonawca zapewni ubezpieczenie mienia ładunku w zakresie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika za całkowite lub częściowe uszkodzenie lub utratę przesyłki w transporcie. Suma powinna odpowiadać wartości mienia w miejscu i czasie załadowania na środek transportu. 3. Wykonawca wykonujący prace instalacyjne i demontażowo-montażowe zgodnie z dyrektywą ATEX 94/9/WE musi być podmiotem certyfikowanym świadectwem ATEX. 4. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 5. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 6. Wszelkie prace związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem Wykonawca wykona własnymi siłami. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych, materiałów pomocniczych do demontażu i montażu mieszadła, narzędzi oraz niezbędnego sprzętu specjalistycznego. 8. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których zakończono prace (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz doprowadzić te tereny do stanu jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia na teren zakładu i wyjścia oraz podania ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 11. Warunkiem przystąpienia do każdego z etapów prac będzie pisemne dopuszczenie przez Zamawiającego. 12. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401), rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie minimalnych wymagań, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej (Dz. U. Nr 138, poz. 931). Podpisaną imienna listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie 13. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 14. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz mieć aprobatę techniczna producenta urządzenia. 15. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela nadzorującego wykonywane roboty do bezpośredniej współpracy z Zamawiającym. 16. Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zużytego smaru i innych powstałych odpadów zgodnie z Ustawą o gospodarowaniu odpadami. 17. Wszystkie próby urządzeń i instalacji potwierdzone protokólarnie wykonuję Wykonawca wg. obowiązujących norm i przepisów przy obecności przedstawiciela Zamawiającego. 18. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy dokumenty odbiorowe określone obowiązującymi przepisami: a) dokumentację remontowo techniczną – powykonawczą, b) atesty, certyfikaty i aprobaty producenta, c) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia, d) protokół z zakończenia prac dotyczących czyszczenia komory, e) protokoły z prób ruchowych, pomiarów elektrycznych, szczelności, f) sprawozdanie z rozruchu. 19. Podstawą do odbioru końcowego prac będzie protokół z pozytywnie zakończonej 72 godzinnej próby rozruchowej instalacji przy parametrach nieodbiegających od zakładanych. III. Gwarancja 1. Wykonawca udzieli, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonany remont i zastosowane części zamienne od daty odbioru końcowego. 2. Wykonawca określi zakres prac serwisowych, jakie mogą prowadzić pracownicy Zamawiającego bez potrzeby obecności przedstawiciela serwisu oraz przedstawi harmonogram wymaganych przeglądów gwarancyjnych - serwisowych. 3. Wykonawca w okresie gwarancyjnym na swój koszt usunie wszelkie awarie oraz dokona wymiany wadliwych i uszkodzonych części lub całego urządzenia podlegającego gwarancji. 4. Wykonawca w okresie gwarancji musi spełnić poniższe wymagania, co do terminów usunięcia awarii na remontowanym urządzeniu: a) w przypadku wystąpienia awarii, wymagany czas reakcji telefonicznej lub mailowej celem zdiagnozowania lub usunięcia nie powinien przekroczyć 4 godzin licząc od chwili zgłoszenia, b) w przypadku braku konieczności wymiany części, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia, c) w przypadku konieczności wymiany typowych części, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 7 dni licząc od chwili zgłoszenia, d) w przypadku konieczności wymiany części niestandardowych, usuniecie awarii musi nastąpić w ciągu 30 dni licząc od chwili zgłoszenia, e) w przypadku stwierdzonej wady uniemożliwiającej naprawę i dyskwalifikującej całe urządzenie Wykonawca dokona jego wymiany w terminie do 90 dni liczonych od chwili zdiagnozowania wady. IV. Zakres prac przygotowawczych OŚ „WARTA” S.A. 1. Wyłączenie remontowanego WKF-u z eksploatacji, odgazowanie i grawitacyjne odprowadzenie osadu (do poziomu włazu rewizyjnego tj. ok 50 % objętości WKF). 2. Po zamontowaniu mieszadła napełnienie komory WKF osadem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 2. Forma wniesienia wadium: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) gwarancja bankowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 8. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 3) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczny ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach