Przetargi.pl
„Remont mieszadła produkcji Halberg oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Oczyszczalni Ścieków Żydomice”

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075 , fax. 468 142 176
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70
    96200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, fax. 468 142 176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont mieszadła produkcji Halberg oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Oczyszczalni Ścieków Żydomice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie zawartości WKF, oczyszczenie części dennej i ścian stożka z zalegających osadów oraz wykonanie remontu mieszadła. Zakres zamówienia obejmuje również rewizję stanu technicznego mocowania rury centralnej i poprawności jej zabudowy. W przedmiocie zamówienia w dalszej kolejności jest rozpoznanie stanu uszczelnienia powierzchni izolacyjnej nałożonej na powierzchni betonu stożka dolnego po usunięciu osadów z części dennej i ścian stożka. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń warstwy izolacyjnej lub struktury betonu należy opracować metodę naprawczą i wykonać naprawę betonu oraz warstwy izolacyjnej. Zamawiający dopuszcza etapowanie realizacji i rozliczania prac przez Wykonawcę w podziale na dwa etapy: pierwszy – czyszczenie WKF’z oraz kontrola stanu istniejącego komory i konstrukcji mocującej mieszadła i niezbędne naprawy oraz drugi – demontaż, remont i montaż mieszadła. 1) Remont mieszadła w Wydzielonej Komorze Fermentacyjnej (dalej zwaną WKF) będzie prowadzony w sposób umożliwiający pracę części ściekowej Oczyszczalni. 2) Wykonawca zapewni ubezpieczenie mienia ładunku (mieszadła i innych części wymagających transportu do punktu serwisowego) w zakresie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika za całkowite lub częściowe uszkodzenie lub utratę przesyłki w transporcie. Suma powinna odpowiadać wartości mienia w miejscu i w czasie załadowania na środek transportu. 3) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 4) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 5) Wszelkie prace związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem Wykonawca wykona we własnym zakresie. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych, materiałów pomocniczych do demontażu i montażu mieszadła, narzędzi oraz niezbędnego sprzętu specjalistycznego. 7) Mając na uwadze konstrukcję techniczną zainstalowanego mieszadła, Zamawiający zakłada jako wariant do realizacji (dodatkowy zakres) konieczność wymiany wału mieszadła na nowy i w związku z tym w szczególności wydłużenie terminu realizacji o czas niezbędny na wykonanie dodatkowego zakresu prac. 8) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których zakończono prace (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz doprowadzić te tereny do stanu jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 10) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie oczyszczalni ścieków powinni być zapoznani z warunkami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401), rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz.U. z 1993r. nr 96, poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem prac na obiekcie. 11) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 12) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz mieć aprobatę techniczną producenta urządzenia. 13) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela nadzorującego wykonywane roboty do bezpośredniej współpracy z Zamawiającym. 14) Wszystkie próby urządzeń i instalacji potwierdzone protokólarnie wykonuje Wykonawca według obowiązujących norm i przepisów przy obecności przedstawiciela Zamawiającego. 15) Przed rozpoczęciem robót (najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem przekazania placu budowy) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) oplaconej polisy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w tym odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej) na kwotę lub równowartość kwoty min 1.000.000 zł (jeden milion złotych i 00/100) PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, przy czym odpowiedzialność ubezpieczyciela obejmuje zarówno szkody rzeczowe jak i osobowe. Dopuszcza się stosowanie franszyzy integralnej lub redukcyjnej w wysokości nie wyższej niż 5.000,00 (pięć tysięcy i 00/100) PLN, a także udziału własnego w wysokości nie wyższej niż 5 % wartości szkody i nie więcej niż 2.000,00 (dwa tysiące złotych i 00/100) PLN lub rozwiązań równoważnych. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę dowodu posiadania ubezpieczenia, Zamawiający może ubezpieczyć inwestycję w wymaganym zakresie i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres realizacji inwestycji. 16) Prace należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., ul. Juliusza Słowackiego 70, 96-200 Rawa Mazowiecka, Polska PKO BP S.A. o/ 1 Rawa Mazowiecka nr konta: 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z adnotacją „Wadium remont mieszadła produkcji Halberg oraz czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej na terenie Oczyszczalni Ścieków Żydomice” RAWiK/05/2018”. Oryginał polecenia przelewu należy dołączyć do oryginału oferty (jest to warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego). Wniesienie wadium w pieniądzu w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli bank prowadzący ww. rachunek potwierdzi, że przed upływem terminu składania ofert, uznał ww. rachunek Zamawiającego kwotą wymaganego wadium. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, - numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano jako ofertę najkorzystniejszą: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub • zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, g) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) do zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego). Oryginał wadium w formie gwarancji musi być dołączony do oferty. 3. Wadium należy wnieść do dnia 02.07.2018r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25 a ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Oświadczenie wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od…. do ….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 5. Zaparafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 6. Tabelę wykaz cen - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach