Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokalu użytkowego przy ul. Kupieckiej 2 w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu użytkowego przy ul. Kupieckiej 2 w Rybniku. Zakres robót obejmuje: 1) roboty demontażowe/rozbiórkowe 2) roboty murowe 3) roboty tynkarskie, 4) wymiana stolarki drzwiowej, 5) roboty posadzkowe i okładzinowe, 6) roboty malarskie i porządkowe, 7) wywóz i utylizacja gruzu, 8) remont instalacji elektrycznej, 9) remont instalacji wod.-kan., 10) remont instalacji c.w.u. 11) wyposażenie lokalu w przybory. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, projekt budowlany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Wysokość wadium wynosi: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)”
Dodano: 2024-05-06 - „Wykonanie remontu pomieszczenia zlokalizowanego w budynku przy ulicy Piłsudskiego 9
Dodano: 2024-02-06 - „Modernizacja plaży basenu krytego w SP32 w Gliwicach przy ul. Wrzosowej 14”
Dodano: 2023-06-19 - wykonanie remontu ośmiu mieszkań docelowych w zasobach Miasta Gliwice
Dodano: 2023-04-13 - wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2023-03-30 - Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2023-01-24 - Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2022-12-15 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim - ETAP VII wykończenie wnętrz, instalacje wewnętrzne, instalacje elektryczne
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie remontu sześciu mieszkań docelowych w zasobach Miasta Gliwice
Dodano: 2022-09-18 - 4WOG.1200.2712.34.2022 Roboty budowlane w podziale na 3 części
Dodano: 2022-08-22