Przetargi.pl
REMONT LOKALI PRZEZNACZONYCH NA LOKALE SOCJALNE W MIEJSCOWOŚCI OKONEK PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 47

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT LOKALI PRZEZNACZONYCH NA LOKALE SOCJALNE W MIEJSCOWOŚCI OKONEK PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. REMONT LOKALI PRZEZNACZONYCH NA LOKALE SOCJALNE W MIEJSCOWOŚCI OKONEK PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 47, w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi wymienione w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia- Część III SIWZ i projekcie istotnych postanowień umowy - Część II SIWZ. Zakres prac obejmuje: a) zabezpieczenie terenu inwestycji oraz zapewnienie zaplecza budowlanego b) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - m.in. rozbiórka ścian działowych, wykucia otworów w ścianach konstrukcyjnych, rozbiórka posadzek , demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, skucia tynków, demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania oraz wodno- kanalizacyjnej. c) roboty instalacyjne - wykonanie nowych instalacji elektrycznych, nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno- kanalizacyjnej. d) roboty murowe - m.in. zamurowania otworów drzwiowych, wznoszenie nowych ścian działowych e) stolarka okienna i drzwiowa - zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz obróbkami oraz wykonaniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. f) roboty wykończeniowe - wykonanie nowych posadzek i podłóg, prace tynkarskie, prace malarskie, prace glazurnicze. g) wykonanie białego montażu zgodnie z przedmiarem robót h) prowadzenie dziennika budowy i) uprzątnięcie terenu inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452111000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 PLN,Słownie: trzy tysiące złotych i 00)100. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. Wszelkie przywołane w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w przepisach prawa muszą zawierać w tekście gwarancji swoją definicję. 3) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: SBL Złotów O/Okonek rachunek nr : 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii polecenia przelewu. Ewentualne załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jeżeli w treści dokumentu zastrzeżono jego ważność uzależnioną od posiadania oryginału (jeśli zwrot oryginału powoduje wygaśnięcie wadium). Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu komisji przetargowej dla ważności wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci, odpowiednio zażąda wniesienia lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl - BIP - zakładka Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach