Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.pragapld.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44 w Warszawie, obejmujący remont łazienek dla dziewcząt i remont łazienek dla nauczycieli na I, II i III piętrze budynku szkoły oraz remont łazienki dla personelu na parterze budynku. 2. Zakres robót przewiduje kompletny demontaż istniejących łazienek. Wejścia do łazienek dla nauczycieli na wszystkich kondygnacjach od strony korytarza. Na poziomie II piętra pomieszczenie łazienki dla nauczycieli wydzielone zostanie z łazienki dla uczniów. Załączony do przedmiaru robót rysunek poglądowy rozmieszczenia pomieszczeń i wyposażenia jest wytyczną ostatecznego wyglądu łazienek w remontowanym pionie. W ramach robót remontowych przewiduje się wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów, wymianę rur wodnych i kanalizacyjnych, wymianę armatury łazienkowej, wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenia i osprzętu, zamianę ścianek działowych oddzielających kabiny sanitarne na ścianki z płyt HPL. Łazienka dla personelu zlokalizowana na parterze budynku zostanie wyremontowana w dotychczasowym kształcie. Drzwi wejściowe ( płytowe lub na ramiaku drewnianym, wzmocnione) do łazienek muszą posiadać podcięcia tworzące 2 cm „prześwity” pomiędzy skrzydłem drzwiowym a posadzką lub otwory wentylacyjne. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 3. Integralną częścią zadania jest wymiana dwóch pionów wodnych w salach lekcyjnych. Wymiana polegać ma na zamianie rur stalowych na rury polipropylenowe. Nie przewiduje się wymiany baterii, umywalek, zlewozmywaków, itp. 4. Zakres robót: - wykonanie robót rozbiórkowych( m.in. posadzek, fragmentów ścian), - wykonanie nowych posadzek, - wykonanie gładzi gipsowych i malowania pomieszczeń, - wykonanie robót murowych i tynkarskich, - ułożenie glazury i terakoty, - wymianę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż kompletnych przegród kabin sanitarnych ze ścianek HPL, - montaż drobnego wyposażenia typu pojemniki na mydło, uchwyty na papier, itp., - demontaż i montaż rur wodnych i kanalizacyjnych oraz urządzeń i przyborów sanitarnych a także grzejników centralnego ogrzewania, - wymiana instalacji elektrycznej oraz lamp i przełączników. 5. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ: a) Przedmiar robót – Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 8 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę: 2 pracowników bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to m in: roboty związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, murowymi, tynkarskimi, wykonaniem ścianek z płyt HPL, układaniem glazury i terakoty, robotami wykończeniowymi wewnętrznymi( gipsowanie i malowanie), instalatorskimi (sanitarne i elektryczne) oraz stolarskimi. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach