Przetargi.pl
Remont łazienek i korytary w budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek i korytary w budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z: Zakres A: remont korytarzy parteru i piętra budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku, Remont korytarzy polegający na: 1.Prace demontażowe: zerwanie posadzek i okładzin ścian, demontaż starych drzwi do Sali Sesyjnej, demontaż starych balustrad i poręczy w obrębie klatki schodowej; 2.Prace budowlano wykończeniowe: wykonanie sufitów podwieszanych wraz z tynkami gispsowymi sufitu i ścian, zamontowanie dekoracyjnej opaski z płyt gispsowo – kartonowych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów zgodnie z wytycznymi projektowymi, ułożenie posadzki z płytek gresowych, montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu Sali Sesyjnej, montaż balustrad i poręczy systemowych ze stali nierdzewnej, montaż przestrzennych liter 3D na wejściami głównych i reprezentacyjnych pomieszczeń oraz tablic informacyjnych. Zakres B: remont dwóch łazienek na parterze i dwóch łazienek na piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku. Remont łazienek polegającym na: 1. Prace demontażowe: demontaż stolarki drzwiowej warz z przesunięciem i poszerzeniem otworów drzwiowych, wykucie naproży drzwiowych, rozbiórka okładzin ceramicznych ścian i podłóg, ścian działowych rozgraniczających kabiny ustępowe oraz część ścianek wydzielających przedsionki, demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz ich przesunięciem, demontaż istniejącego wyposażenia łazienek (osprzętu elektrycznego służącego do podgrzewu wody, podajnika papieru, podajnika na mydło, drabinki do wyłazu dachowego); 2. Prace budowlano – wykończeniowe: wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie instalacji wod – kan, wykonanie instalacji elektrycznej, ułożenie płytek ściennych i podłogowych, montaż sufitów podwieszanych wraz ich malowaniem, montaż drzwi wejściowych oraz drzwi do przedsionków, montaż armatury łazienkowej. Roboty budowlane należy rozpocząć od zakresu B dotyczącego piętra budynku. UWAGA: Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidulanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane wraz z informacją BIOZ, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. V pkt 2 niniejszej SIWZ; 2) złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. VI SIWZ, 3) ustanowić Pełnomocnika i złożyć wraz ofertą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2 jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach