Przetargi.pl
Remont kuchni w budynku Bursy Szkolnictwa Ponadgimnazjalnego w Bochni

Bursa Szkolnictwa Ponadgimnazjalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 67
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6117673 , fax. 0-14 6117673
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolnictwa Ponadgimnazjalnego
    ul. Kazimierza Wielkiego 67 67
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6117673, fax. 0-14 6117673
    REGON: 85252525400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Bursa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kuchni w budynku Bursy Szkolnictwa Ponadgimnazjalnego w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace demontażowe i rozbiókowe, montaż stolarki drzwiowej - dostosowanie do obowiązujących przepisów - w ilości 7 szt., wykonanie 4 ścianek działowych z cegieł, wybicie dwóch otworów drzwiowych, montaż rurociągów instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie szybu wraz z zabudową płyt gipsowo-kartonowych, ognioodpornych na rusztach metalowych,montaż windy towarowej wraz z doprowadzeniem zasilania elektrycznego maszynowni, wymiana posadzki i płytek ściennych, montaż urządzeń sanitarnych: zlewu z blachy szt.3, umywalki - szt. 3, kabiny natryskowej szt . 1,sedesu - szt. 1, malowanie ścian i sufitów-zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożyli ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w SIWZ oraz spełniają wszytkie wymagane przez ustawę Pzp warunki. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Pzp tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnienia-nie spełnia w następujący sposób: Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń będzie badał czy został potwierdzony wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) podpisany formularz oferty stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) podpisany wzór umowy oświadczający wolę przyjęcia ogólnych warunków tej umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, 3) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego-załącznik Nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wskazujących, że zadania zostały wykonane z należytą starannością -zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do okręgowej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzajace jego uprawnienia zawodowe. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp należy dołaczyć: - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w uiszczaniu podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą składania ofert - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą składania ofert. ŻĄDANE DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z OGRYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIEWNIONYCH A ŻĄDANYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE BEZ ZGODNOŚCI Z ORYGINAŁEM SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach