Przetargi.pl
Remont kościoła filialnego pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920475
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kościoła filialnego pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zadanie częściowe nr 1 - Remont kościoła filialnego pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności:a) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej fundamentów,b) wykonanie izolacji poziomej ścian zewnętrznych,c) remont wieży kościelnej,d) prace tynkarskie wnętrza wieży,e) roboty malarskie,f) wykonanie napraw więźby dachowej,g) wykonanie obróbek blacharskich,h) wymiana pokrycia dachu,i) remont hełmu wieży i wieżyczek bocznych,j) renowacja konstrukcji drewnianej dzwonnicy,k) renowacja parapetów i czap sterczyn,l) renowacja schodów, drzwi oraz pomostów wieży,m) renowacja żaluzji okiennych wieży,n) montaż rynien i rur spustowych,o) wykonanie instalacji odgromowej,p) montaż rusztowań na potrzeby wykonania remontu wieży kościelnej oraz dachu,q) opracowanie programu prac konserwatorskich na potrzeby robót wskazanych w SWZ.I. zadanie częściowe nr 2 - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont kościołafilialnego pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie pełnienia kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego t.j.świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, robót budowlanych oraz dostaw dla realizacji inwestycjipn. Remont kościoła filialnego pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie.II. Zmiany umowy dla zadania częściowego nr 2:1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Inspektora Nadzoru, dotyczących:1) terminu; termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności podwarunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianęterminu mogą wynikać z:a) opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Zamawiającego lub przez osoby trzecie, za które Wykonawca lubZamawiający nie ponosi odpowiedzialności,b) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i innenadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy),c) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzeniaprzeszkód formalno - prawnych, np. dotyczących decyzji, opinii lub wniosków skierowanych przez organy administracjipublicznej,d) W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym, że zakres zmiany terminu musi byćproporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonaniaPrzedmiotu Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw;2) zmian osób wskazanych w wykazie osób dotyczącym przedmiotowego postępowania, skierowanych przez wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami i doświadczeniemwymaganymi do wykazania spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;3) zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanieodpowiednio zmieniona o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tych podatków obowiązującychw dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez wykonawcę;4) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych napodstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenienegocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez wykonawcę oraz jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wykonujące przedmiot umowy osiągały minimalnewynagrodzenie za pracę, stanowiącą przedmiot umowy;5) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życieprzepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej stronyo przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez wykonawcę;6) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowaw ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez wykonawcę.7) strony dopuszczają również możliwość zmiany sposobu rozliczania wynagrodzenia należnego za wykonanie PrzedmiotuUmowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w związku ze zmianami Umowy dokonanymi ma podstawie zapisówumownych. W takich przypadkach wskazanych, kierując się tym poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równościStron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określązmiany dostosowujące realizację Przedmiotu Umowy do zmienionych okoliczności faktycznych wskazanych powyżej.2. Waloryzacja wynagrodzenia:1) każda ze stron może zwrócić się z pisemnym wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany(wzrostu lub obniżenia) kosztów związanych z realizacją zamówienia o ponad 30% wartości w porównaniu z ich wartością wdniu złożenia oferty;2) wysokość zmiany wynagrodzenia ustalana jest w oparciu o wskaźniki procentowych zmian przeciętnego miesięcznegowynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw ogłaszane w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (GUS);3) wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia podlega złożeniu w terminie do dnia podpisania protokołu odbiorukońcowego robót, wniosek złożony po tym terminie nie podlega rozpatrzeniu. Wniosek powinien zawierać propozycjęzmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem. W przypadku uwzględnienia wniosku stronypodpisują aneks do umowy.Maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia wynosi 10% kwoty wskazanej w § 7 ust. 1 umowy. Zmiana wynagrodzeniamoże następować w dowolnym okresie trwania umowy, jednak nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dniazawarcia umowy. Za początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje się dzień złożenia wniosku owaloryzację wynagrodzenia w siedzibie strony lub datę jego nadania w urzędzie pocztowym przesyłką poleconą.3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, Inspektor Nadzoru składa pisemnie wniosek, w którym wsposób należyty wykaże jaki wpływ w/w zmiany mają na wartość przysługującego mu jeszcze wynagrodzenia ustalonego napodstawie złożonej oferty oraz propozycję nowej wysokości wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowneprzepisy, z których wynikają wnioskowane zmiany. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest dołączyć do wniosku odpowiedniedokumenty, z których będzie wynikało w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszt wykonania umowy. Wniosek ozmianę wynagrodzenia powinien zostać złożony w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmianępod rygorem utraty tego prawa, w przypadku późniejszego jego zgłoszenia. Zmiana wynagrodzenia następuje po zawarciuprzez strony odpowiedniego aneksu do umowy.4. Inspektor Nadzoru, którego wynagrodzenie zostało zmienione na zasadach określonych ustępami poprzedzającymizobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresieodpowiadającym zmianom cen, jeżeli łącznie spełnione są następujące przesłanki: przedmiotem umowy są robotybudowlane lub usługi, okres obowiązywania umowy przekracza 12 miesięcy.5. Niezależnie od postanowień ustępów powyższych, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii)zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczącychktórejkolwiek ze Stron, (iii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak również (iv) zmian korzystnych zpunktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszonyprzez Zamawiającego na wykonanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność PrzedmiotuUmowy bądź zmian Przedmiotu Umowy spowodowanych W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmianyweryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrachpublicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentnościświadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktuwidzenia realizacji Przedmiotu Umowy.6. Każda zmiana Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach