Przetargi.pl
Remont Kościoła filialnego pw. Św. Barbary w Małej Kamienicy -etap I-

Parafia Rzymskokatolicka pw. śc. św. Jana Chrzciciela ogłasza przetarg

  • Adres: 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 500045811
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. śc. św. Jana Chrzciciela
    Stara Kamienica 150
    58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 500045811
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starakamienica.parafialnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Kościoła filialnego pw. Św. Barbary w Małej Kamienicy -etap I-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący – wg opisu w PB Budynek kościoła usytuowany jest na wzniesieniu, w luźnej zabudowie. Obecna budowla wzniesiona na początku XVI w. Budynek z nieskomplikowanym rzutem i skromną architekturą. Nawa na planie prostokąta, chór zamknięty, prezbiterium w kształcie fragmentu ośmiokąta. Nad prezbiterium wznosi się wieża o arkadowej latarni uwieńczonej smukłym ostrosłupowym hełmem. Wzniesiona z kamienia łamanego, stropy i wiązary dachu z drewna, pokrycie dachu z łupka. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/573/1405 z 23.09.1965r. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont kościoła filialnego pw. Św. Barbary w Małej Kamienicy, polegający na wykonaniu drenażu , nowych tynków zewnętrznych i wymianie pokrycia dachowego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część 1. – Wymiana pokrycia dachowego i wykonanie instalacji odgromowej Część2 . – Wykonanie drenażu i odprowadzenia wód deszczowych oraz remont elewacji 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część 1. – Wymiana pokrycia dachowego i wykonanie instalacji odgromowej - roboty przygotowawczo-rozbiórkowe; - demontaż deskowania dachu; - wzmocnienie konstrukcji drewnianych ( wymiana, wzmocnienie, impregnacja); - wykonanie nowego deskowania dachu; - założenie folii paroprzepuszczalnej zbrojonej; - wykonanie nowego pokrycia zgodnie z dokumentacją projektową; - wykonanie drabinek przeciwśniegowych; - wykonanie rynien i rur spustowych; - wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej; - wykonanie instalacji odgromowej; Część2 . – Wykonanie drenażu i odprowadzenia wód deszczowych oraz remont elewacji - roboty przygotowawczo-rozbiórkowe; - ręczne zbicie betonowej opaski wokół kościoła; - wykonanie wykopów odcinkowych 1,5m; - izolacje- wykonanie przepony poziomej; - wykonanie drenażu wokół kościoła i odprowadzenie wód deszczowych; - wykonanie studzienek drenarskich; - obsypanie drenażu żwirkiem; - wykonanie opaski i chodnika; - zbicie tynków zewnętrznych; - roboty tynkarskie – wykonanie nowych tynków renowacyjnych cementowo-wapiennych; -malowanie tynków 4. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje: wykonania krat wewnętrznych przy wejściach do obiektu 5. Dane powierzchniowe - powierzchnia użytkowa ok. 120 m2 - kubatura kościoła – ok. 960 m2 - powierzchnia dachu - ok. 426 m2 6. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. 10. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50 % osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia: Robót budowlanych w obiektach zabytkowych. Czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm. 10.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6. 10.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a następnie Zamawiający zatrzyma mu wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt. 1.3 UPZP. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust. 3 UPZP. W celu sporządzenia wykazu osób, wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania co najmniej 50% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, c. zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w podpunkcie 6, dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie o pracę. a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności szczegółowo określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 10.4 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności: robót budowlanych w obiektach zabytkowych. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w rozdziale II. Wzór umowy - § 12. 11. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej (z wyłączeniem wykonania krat wewnętrznych przy wejściach do obiektu ), określony przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Załączony przedmiar robót ma charakter orientacyjny i należy go traktować jako materiał pomocniczy w szybkim i ogólnym rozeznaniu zakresu rzeczowego i rozmiaru przedsięwzięć objętych projektem i który nie jest podstawą do ustalenia ceny oferty. Orientacyjny przedmiar robót nie stanowi treści SIWZ. Z uwagi na fakt, że za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjęto formę wynagrodzenia ryczałtowego, wykonanie przedmiaru robót do ustalenia wysokości ryczałtu leży po stronie Wykonawcy 12. Brak w Orientacyjnym! Przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie Doku¬mentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wystąpienia, w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót niż wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe, z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 13. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności lub rozbieżności pomiędzy zapisami w Dokumentacji projektowej - Wykonawcę obowiązują w kolejności zapisy: Projektu Budowlanego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Orientacyjnego przedmiaru robót 14. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy – licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. 15. Przy realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, żeby Kierownikiem budowy dla: Część 1 – Wymiana pokrycia dachowego i wykonanie instalacji odgromowej Część 2 – Wykonanie drenażu i odprowadzenia wód deszczowych oraz remont elewacji była ta sama osoba. Pełnienie funkcji Kierownika budowy rozpocznie się z dniem przekazania terenu budowy dla Części 1. Kierownik budowy zobowiązany będzie do uczestniczenia w czynnościach przekazania terenu budowy dla wszystkich części zamówienia. Ponieważ Kierownik budowy należeć będzie do personelu Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na Część 1. koszty związane z pełnieniem funkcji Kierownika budowy zarówno dla Części 1. jak i Części 2. uwzględnia w ofercie Wykonawca Części 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach