Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz -
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
REGON: 53141266800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarzy i klatek schodowych oraz zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w korytarzach budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace remontowe ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych oraz zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do korytarzy w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu. Ogólny zakres robót do wykonania: 1. Remont bocznej klatki schodowej. 2. Remont korytarzy na 1 i 3 piętrze skrzydła północno-wschodniego (piętro 3 - zakres 2. etapu robót). 3. Remont korytarzy na 1, 2 i 3 piętrze skrzydła zachodniego budynku. 4. Remont głównej klatki schodowej. Zamówienie obejmuje w szczególności: wykonanie robót remontowych ścian w tym: uzupełnienie i reperacja tynków, uzupełnienie ubytków w cokolikach przypodłogowych, wykonanie gładzi ścian, malowanie ścian i cokolików, wykonanie zabudowy z płyt G-K, montaże odbojnic z żywicy winylowo - akrylowej, wykonanie remontu podłóg, w tym: zerwanie warstwy podłogowej z płytek pcv, uzupełnienia ubytków w podłodze z lastryka, skucie wylewki betonowej i wykonanie uzupełnień z lastryka, czyszczenie i szlifowanie podłogi lastrykowej, impregnacja lastryka, malowanie schodów, konserwacja i regulacja okien. wykonanie sufitu podwieszanego modułowego, systemowego z płyt z wełny mineralnej w systemie M, z ukrytym stelażem, podwieszonym do stropu, malowanie sufitów, wykonanie robót instalacyjnych, elektrycznych i teleinformatycznych, w tym: przeniesienie istniejących kabli i przewodów ułożonych natynkowo na ścianach korytarzy do przestrzeni nad sufitem podwieszonym oraz pod tynkiem, demontaże korytek kablowych znajdujących się poniżej sufitu podwieszanego, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego w korytarzach, wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie instalacji administracyjnych gniazd wtykowych na korytarzach, wymiana opraw, włączników oraz gniazd elektrycznych na klatkach schodowych, wykonanie zasilania dla instalacji klimatyzacyjnej, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. wymianę stolarki drzwiowej - wymiana drzwi drewnianych płycinowych, wykonanie robót wykończeniowych w tym: prace naprawcze i malowanie ścian i sufitów biur, zakup urządzeń freonowych typu Multi SPLIT i ich montaż, wykonanie prób ciśnieniowych, uruchomienie instalacji i sprawdzenie poprawności działania, przeniesienie instalacji okablowania strukturalnego, ochrona przeciwprzepięciowa, demontaż na czas robót i ponowny montaż osprzętu instalacji sygnalizacji pożarowej. Wykonanie pomiarów. uporządkowanie terenu robót, wywóz i utylizacja gruzu, odpadów opakowań itp. Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, którą wraz ze wzorem umowy Zamawiający zamieścił na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3 500 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach ma być wniesione w postaci elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. Format przekazywanego dokumentu np. PDF. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 25 a ust. 1 Prawa). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej, zobowiązany jest złożyć w postaci elektronicznej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej, Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby reprezentujące podmiot udostępniający. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień
Dodano: 2024-05-07 - „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11