Przetargi.pl
Remont korytarza, łazienek oraz pomieszczeń biurowych części administracyjnej I piętra budynków B i C Szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli

WS SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (68)3882285 , fax. (68)3871281
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
    Chałubińskiego 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. (68)3882285, fax. (68)3871281
    REGON: 970774733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarza, łazienek oraz pomieszczeń biurowych części administracyjnej I piętra budynków B i C Szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem opracowania jest „Remont korytarza, łazienek oraz pomieszczeń biurowych części administracyjnej I piętra budynków B i C Szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli” 2. Zamawiający wymaga, aby na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił min. 12 m-cy okresu gwarancji, lecz nie więcej niż 36 miesięcy. 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem korytarza i pomieszczeń dla potrzeb usprawnienia części administracyjnej Szpitala zlokalizowanej na I piętrze w budynku B i C Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli. Prace budowlane mogą odbywać się po uzgodnieniu z Zamawiającym do godzin wieczornych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji, na którą składa się: 1) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 2do SIWZ, 3) Rysunki wykonawcze projektu aranżacji załącznik nr 3 do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z załączonymi do niniejszej Specyfikacji: Przedmiarem Robót. 6. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego. Prace budowlane mogą odbywać się po uzgodnieniu z Zamawiającym do godzin wieczornych. W pierwszej kolejności Wykonawca będzie musiał dostosować pomieszczenie gospodarcze. 7. Wykonawca nie będzie obciążany kosztami mediów tj. opłatami za wodę i energię do celów socjalnych oraz realizacji budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem R.M.S 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach