Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg
- Adres: 20-325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka 67
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 710 28 21 , fax. 81 710 28 65
- Data zamieszczenia: 2016-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
Droga Męczenników Majdanka 67 67
20-325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 710 28 21, fax. 81 710 28 65
REGON: 00027609600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Muzeum
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konserwatorski drewnianego baraku łaźni kobiecej oznaczonego numerem 42, położonego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie. ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu kompleksowego remontu konserwatorskiego baraku drewnianego łaźni kobiecej oznaczonego numerem 42, położonego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania drugiego etapu robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją załączoną do SIWZ w zakresie elementów wewnętrznych obiektu i obejmuje w szczególności: 1) podbicie fundamentów ścian wewnętrznych, 2) roboty remontowo-konserwatorskie posadzek, 3) roboty remontowo-konserwatorskie murów oraz tynków wewnątrz obiektu, 4) roboty remontowo-konserwatorskie w zakresie stolarki drzwiowej, 5) prace konserwatorskie elementów wyposażenia baraku, 6) montaż oraz uruchomienie zdemontowanej przed remontem instalacji systemu sygnalizacji pożaru w porozumieniu z firmą serwisującą system na terenie Muzeum w Lublinie, 7) zapewnienie nadzoru archeologicznego, 8) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dotyczącej robót budowlanych i pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej i fotograficznej oraz przeniesienie praw autorskich do dokumentacji. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony został w załączonych do SIWZ: 1) Dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ na którą składają się: a) Ekspertyza mykologiczna - załącznik nr 1.1A do SIWZ; b) Inwentaryzacja konserwatorska i program prac - załącznik nr 1.2A do SIWZ; c) Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego, część tekstowa - załącznik nr 1.3A do SIWZ; d) Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego, część graficzna - załącznik nr 1.4A do SIWZ; 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 1B do SIWZ, oraz w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ /Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy/. UWAGA: Dokumentacja zamieszczona w zał. nr 1A do SIWZ (1.1A-1.4A) obejmuje cały zakres prac tzn. etap I i II remontu konserwatorskiego baraku nr 42. Roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania zostały wymienione powyżej w rozdziale III pkt 1 i pkt 2 SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiących zał. nr 1C do SIWZ. 4. Dokumentację powykonawczą dotyczącą robót budowlanych i pełną dokumentację konserwatorską opisową i fotograficzną należy wykonać w szczególności zgodnie ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2015 r. poz. 1789). 5. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw rodzajowych ma wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku występowania w dokumentacji przetargowej opisu któremu towarzyszy wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia należy rozumieć: wskazany lub równoważny, tzn. o co najmniej takich parametrach technicznych, użytkowych i estetycznych jak wskazany. 7. Całość robót musi zostać wykonana zgodnie z Dokumentacją Projektową - załącznik nr 1A do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1B do SIWZ w zakresie określonym powyżej w pkt. 1-3. 8. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 2) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. Okres rękojmi wynosi 5 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy PLN)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.eu/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27