Przetargi.pl
„Remont konserwatorski budynku mieszkalno-usługowym przy ul. 1 Maja 45-47 w Bielsku-Białej” Etap II

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02 , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    ul. Lipnicka 26
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont konserwatorski budynku mieszkalno-usługowym przy ul. 1 Maja 45-47 w Bielsku-Białej” Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku mieszkalno-usługowego przy ul. 1 Maja 45-47 w Bielsku-Białej w zakresie: 1) remontu elewacji budynku wysokiego 2) remontu dachu budynku wysokiego 3) robót instalacyjnych-instalacji odgromowej dla budynku wysokiego i niskiego 4) docieplenia elewacji szczytowej (wschodniej) 5) dobudowy kominów 6) remontu klatek schodowych 1 i 2 z wymianą instalacji elektrycznej 7) renowacji stolarki okiennej i drzwiowej w budynku niskim 8) remont dachu i elewacji budynku niskiego 2.Powyższy zakres zamówienia jest ETAPEM II remontu, etap I obejmował wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w remontowanych elewacjach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium ustala się na kwotę – 15 000,00PLN słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądz, b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, f) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489. Przelew ma być dokonany w takim terminie, aby zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie swojego banku, że w terminie składania ofert – dnia 18.05.2018 kwota wadium jest do dyspozycji Zamawiającego na jego rachunku. Brak potwierdzenia banku posiadania kwoty wadium na rachunku, będzie jednoznaczne z nie wniesieniem wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, mają one zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). W razie braku wymienionych zapisów, dokumenty te mają być uzupełnione odpowiednimi umowami Wykonawcy z bankiem, firmą ubezpieczeniową lub poręczycielem, w których będzie zagwarantowane powyższe prawo Zamawiającego. Oryginały wszystkich dokumentów należy załączyć do oferty lub złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3a – parter), w dniu 18.05.2018 przed terminem składania ofert, Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie, z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, wykluczony z postępowania, zasady zwrotu wadium. 3.Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie, po: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty lub, 2) unieważnieniu postępowanie, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 4.Zgodnie z art. 46 ust. 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 4a, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy oraz wniesieniu należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium wniesione w pozostałych formach Zamawiający zwróci, przesyłając listem poleconym, na adres Wykonawcy wskazany w ofercie. 9.Utrata wadium: zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6) Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2) wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji, jeżeli przewiduje powierzenie części podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, 3) oryginał, lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach