Przetargi.pl
Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie – Jednostka Ratowniczo - Gaśnicza w Trzciance

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64700 Czarnków, ul. Ogrodowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 223 260 , fax. 672 553 420
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Ogrodowa 1
    64700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 672 223 260, fax. 672 553 420
    REGON: 57079809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkow.psp.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie – Jednostka Ratowniczo - Gaśnicza w Trzciance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie roboty budowlanej pn. : „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie – Jednostka Ratowniczo - Gaśnicza w Trzciance”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części: Część A – „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie – Jednostka Ratowniczo - Gaśnicza w Trzciance” – pokrycie dachu folią dachową PVC, Część B – „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie – Jednostka Ratowniczo - Gaśnicza w Trzciance” – roboty: budowlane - łazienki, montażowe instalacji, elektryczne, pozostałe, elewacja, nieskatalogowane i oświetlenie zewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części „A” znajduje się w załączniku nr 3A do niniejszej SIWZ dla Części „B” znajduje się w załączniku nr 3B do niniejszej SIWZ oraz dla Części ,,A’’ i ,,B’’ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnieniu warunków wg załącznika do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli dotyczy - odpowiednie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale, lub w formie podpisu poświadczonego notarialnie w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. 2. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w załączniku nr 1A i/lub 1B do SIWZ wskazujące między innymi: część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót. (Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i nie podlega ocenie, służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. Nie ujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej w przedmiarze lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 11 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym. 5. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku ne 1A i !B do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach