Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
- Data zamieszczenia: 2020-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont klatki schodowej i korytarzy komunikacyjnych wraz z remontem instalacji oświetlenia korytarzy komunikacyjnych i klatki schodowej oraz instalacji zbiorczej TV w budynku mieszkalnym przy ul. Józefińskiej 24 w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont klatki schodowej i korytarzy komunikacyjnych wraz z remontem instalacji oświetlenia korytarzy komunikacyjnych i klatki schodowej oraz instalacji zbiorczej TV w budynku mieszkalnym przy ul. Józefińskiej 24 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają Przedmiary robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Kosztorys ofertowy. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 w Białym Dunajcu
Dodano: 2024-05-21 - Przeprowadzenie remontu węzłów sanitarnych, korytarzy oraz schodów w budynku Miejskiej Przychodni Zdrowia w Makowie Podhalańskim.
Dodano: 2022-11-05 - Dostosowanie pomieszczeń szkolnych do potrzeb ośmioletniej szkoły podstawowej w Zawadzie - etap III
Dodano: 2020-10-29 - "Remont wybranych pokoi dla potrzeb Katedry Finansów i Polityki Finansowej i Katedry Finansów Publicznych oraz remont korytarza w Pawilonie Finansów znajdującego się na terenie kampusu UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie”
Dodano: 2020-10-24 - Dostosowanie pomieszczeń szkolnych do potrzeb ośmioletniej szkoły podstawowej w Zawadzie - etap III
Dodano: 2020-10-09 - „Remont posadzki przemysłowej w magazynie Zakładu Produkcji Wód w Krynicy-Zdroju przy ul. Nowotarskiego o pow. ok. 650 m2”
Dodano: 2017-09-05 - Remont trybun na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 i ul. Ułanów 43 w Krakowie.
Dodano: 2017-02-15