Przetargi.pl
Remont klas i innych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowie

Gmina Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, al. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 744 40 31 do 33 , fax. (075) 744 28 57
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamienna Góra
    al. Wojska Polskiego 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 744 40 31 do 33, fax. (075) 744 28 57
    REGON: 23082132200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klas i innych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres planowanych prac remontowych obejmuje m.in.: - wymianę osprzętu elektrycznego, - szpachlowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem podłoża - 1923,0 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian klas powyżej lamperii ( kolor ) - 570,0 m2, - dwukrotne malowanie sufitów farbami emulsyjnymi - 907,0 m2, - malowanie lamperii metoda natrysku kroplowego - 446,0 m2, - wymiana starej posadzki z tworzyw sztucznych i lastrykowych na wykładzinę TARKETT wraz z przygotowaniem podłoża - 944,0 m2, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków renowacyjnych - 103,0 m2, - usunięcie starej farby olejnej z tynków ścian - 160,0 m2 Szczegółowy zakres prac do wykonania określony jest przedmiarem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności osobą, która w okresie realizacji robót pełnić będzie obowiązki KIEROWNIKA BUDOWY 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a).Oświadczenie podpisane przez uprawnioną osobę/y, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.7 podpunkt 1-4, wraz z danymi osoby, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Budowy ( imię i nazwisko ). b).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Przedmiotowe warunki spełniał będzie zarówno dokument aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie o jego aktualności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php?gid=2b5f0c2573687578d173bf1565a8ea72
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach