Przetargi.pl
„REMONT KANALIZACJI ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU, KTÓREGO ADMINISTRATOREM JEST POWIATOWY URZĄD PRACY W MYSZKOWIE”

Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42300 Myszków, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 135 020 , fax. 343 134 699
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
    ul. Partyzantów 21
    42300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 135 020, fax. 343 134 699
    REGON: 15152652900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT KANALIZACJI ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU, KTÓREGO ADMINISTRATOREM JEST POWIATOWY URZĄD PRACY W MYSZKOWIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „REMONT KANALIZACJI ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU, KTÓREGO ADMINISTRATOREM JEST POWIATOWY URZĄD PRACY W MYSZKOWIE” 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na remoncie kanalizacji zewnętrznej w budynku, którego administratorem jest Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie. W ramach przedmiotu zamówienia nastąpi remont kanalizacji zewnętrznej na podstawie Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej oraz Przedmiaru Robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!!: Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna zawiera zarówno zapisy dotyczące remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej w poziomie i pionie. Do niniejszego zamówienia mają zastosowanie zapisy związane z remontem kanalizacji sanitarnej i deszczowej w poziomie, wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacyjnych do budynku. 4.3 Niniejsze zamówienie dotyczący przebudowy instalacji kanalizacyjnej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie działka nr ewidencyjny 368/57. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegająca na remoncie istniejących przyłączy lub budowie nowych przyłączy oraz przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pomieszczeniach piwnicznych wraz z podpięciem do pionów. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również demontaż starej instalacji – żeliwnej. 4.4 Obszar oddziaływania obiektu, na podstawie art. 3. pkt. 20 Prawa Budowlanego – Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r z późn. zmianami, obejmuje działkę nr ewid. 368/57, 368/59, 368/88, 368/120 obręb Myszków, zlokalizowaną w Myszkowie na ulicy Partyzantów 21. 4.5 Dane ogólne budynku Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewidencyjny 368/57 przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie. Niniejszy budynek 5 kondygnacyjny (piwnica, parter, 3 piętra), wykonany jest w technologii tradycyjnej. Budynek pokryty jest dachem płaskim krytym papą termozgrzewalną, bez poddasza użytkowego, podpiwniczony. Obecnie budynek użytkowany jest jako siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Myszkowie oraz jako Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna nr 2 w Myszkowie. Budynek wyposażony jest w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, c.o. i cwu z własnej kotłowni gazowej, instalację gazową, instalację elektryczną i telefoniczną. 4.6 Stan projektowany dla tego zadania obejmuje: - wymianę poziomów - renowację przyłączy - wykonanie nowych przyłączy - wykonanie studni chłonnych - likwidacje bezodpływowej studni - wykonanie izolacji pionowej ścian - remont tynku wewnątrz pomieszczeń przy kotłowni - odtworzenie nawierzchni uszkodzonych Stan projektowany dla tego zadania nie obejmuje: - remontu pionów kanalizacji sanitarnej i deszczowej - remontu koryt odpływowych i wpustów dachowych - przepięcie przyborów do pionów 4.7 Całość prac należy wykonać zgodnie z:  obowiązującymi przepisami BHP i P-poż.,  „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. Tom II - Instalacje sanitarne i przemysłowe.”,  wytycznymi producentów urządzeń, 4.8 Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż wymienione w specyfikacji. 4.9 Wszystkie roboty budowlano - montażowe należy wykonywać: • zgodnie z projektem budowlanym, zatwierdzonym w odpowiednich urzędach i instytucjach, • zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, • zgodnie z przepisami BHP, • pod nadzorem i kierunkiem osób z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 45.00.00.00 -7 - Roboty budowlane 45330000-9- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 4.6 Postanowienia ogólne: 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące dla przyszłego Wykonawcy do ich stosowania. 2) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.7 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi w niniejszej SIWZ, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 2) Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.8 Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2) Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) W przypadku konieczności zmiany w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt.1. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4)Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt.2), ppkt. 3) oraz w ppkt. 4) Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 4.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.9.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.9.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.9.3 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.9.4 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4.9.5 Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: - Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ -kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej obejmujący wszystkie pozycje Przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi obejmować wszystkie roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zawarte w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Powyżej opisane czynności nie dotyczą sytuacji, gdzie wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach