Przetargi.pl
Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r . Zakres rzeczowy robót obejmuje: usunięcie wierzchniej warstwy gleby gr. 20 cm - 285,90 m2 , wycinka drzew z karczowaniem pni o śr. 16-25 cm - 2 szt., wycinka drzew z karczowaniem pni o śr. 26-35 cm - 8 szt., wywożenie karpiny na odległość 2 km - 38,00 mp., ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 263,48 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm - 19,25 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych 60x40x8 cm - 7,68 m2, rozebranie nawierzchni z betonu - 5,00 m2, rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm - 149,80 m, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm -. 8,00 m ,-demontaż słupka znaku - 1 szt., demontaż kosza na śmieci -1 szt., demontaż ławki -1 szt., transport gruzu na składowisko odpadów na odległość 26 km - 8,16 m3, demontaż istniejącego rurociągu - 109,00 m, demontaż istniejących studni betonowych - 4 szt., transport gruzu na składowisko odpadów na odległość 26 km - 32,81 m3, wykopy o głębokości do 3 m wykonane mechanicznie -. 441,30 m3, wykopy o głębokości do 3 m z ręcznym wydobyciem urobku - 110,33 m3 , transport nadmiaru urobku na składowisko odpadów na odległość 3 km - 551,63 m3, umacnianie wykopów pod rury kanalizacyjne wraz z rozbiórką - 532,94 m2, umacnianie wykopów pod studnie wraz z rozbiórką - 68,11 m2, podłoża z kruszyw naturalnych o gr. 15 cm dowiezionych pod rury - 239,00 m2 , obsypka gr. 30 cm ponad wierzch rury z kruszyw nat. dowiezionych - 185,04 m3, zasypanie wykopów pospółką - 251,59 m3, rury z PEHD o śr. 800 mm - 109,00 m badanie kanałów rurowych na infiltrację i kamerowanie -. 109,00 m, studzienki kanalizacyjne betonowe fi 1200 mm - 4 kpl i rury ochronne dzielone o średnicy 160 mm - 20,00 m, zabezpieczenie istniejących słupów energetycznych na czas robót - 3 szt. , przebudowa istniejącego potrójnego słupa energetycznego na czas robót -1 szt , rozścielenie warstwy urodzajnej gleby - 57,18 m3, wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia - 285,90 m2, sadzenie drzew (głogów) - 10 szt., wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 131,91 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych gr. 15 cm -131,91 m2, ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie bet. z oporem - 149,80 m , ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie bet. z oporem - 8,00 m, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (10% nowej kostki) - 263,48 m2, odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm - 19,25 m2, odtworzenie naw. z płyt betonowych ażur. 60x40x8 cm (płyty z odzysku) -7,68 m2 , odtworzenie nawierzchni betonowej gr. 15 cm - 5,00 m2 . regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych. -2 szt., montaż znaku - 1 szt., montaż kosza -1 szt., montaż ławki - 1 szt. Dodatkowe koszty, które należy uwzględnić w wycenie prac : koszty organizacji ruchu na czas robót, koszty geodezyjnej obsługi budowy, koszty organizacji placu budowy, koszty dozoru budowy poza godzinami pracy, koszty energii elektrycznej, wody itp. niezbędnych przy wykonywaniu prac, koszty związane ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej, inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składają się Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, mapa sytuacyjna oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji projektowej zostały wskazane z nazwy materiały (wyroby) lub zostało wskazane użycie nazw materiałów (wyrobów) wskazujących na konkretne firmy,producentów lub sugerujące użycie materiałów (wyrobów) konkretnych firm,producentów, należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości i o nie gorszych parametrach niż opisane w projektach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego i że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego robót. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275), W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 z dopiskiem Wadium w postępowaniu : Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885 Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. W przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach