Przetargi.pl
Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo, 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
    27 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki. 2) Inwestycja realizowana wspólnie przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad i Gminę Bobrowo. Do zadań GDDKiA należy: a) wykonanie całości przewidzianych projektem prac bitumicznych, b) odtworzenie oznakowania poziomego (stałej organizacji ruchu), c) dostarczenie na plac budowy lub inne wcześniej uzgodnione między stronami miejsce, materiałów w ilości: obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm - 376 mb, kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm - 150 m2, kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm - 500 m2, kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm - 57 m2, wygrodzenie w kolorze żółtym - 180 mb, d) oraz elementów oznakowania przejścia dla pieszych (znaki pionowe, znak aktywny) wraz z montażem. e) udział przedstawiciela GDDKiA w odbiorze robót związanych z remontem ciągu pieszego oraz bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami prze Wykonawcę 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne, - roboty podstawowe - odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnych - jezdnia- krawe6niki. Wykonanie całości przewidzianych, projektem prac bitumicznych, po stronie GDDKiA Bydgoszcz - zatoka autobusowa - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża - zjazdy indywidualne - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża - chodnik z opaską - roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i obrzeża 3. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - wykonanej przez DAN-TOR sp. z o.o. ul. Kopernika 4C/22, 14-200 Iława zatwierdzonej zgłoszeniem do Wojewody Kujawko Pomorskiego i Starosty Brodnickiego. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią odpowiednio załączniki nr 8 do SIWZ. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: 1) projekt budowlany; 2) projekt zagospodarowania terenu 3) specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót, 4) kosztorys ofertowy robót do wyceny. 5) projekt organizacji ruchu 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza więc składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza produkty i rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) prowadzone roboty będą oznakowane. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót należy zatwierdzić w GDDKiA, 2) remont ciągów pieszych prowadzony będzie wg obowiązujących zasad związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym z wyłączeniem opłat za zajęcie części pasa, 5) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 9. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 10. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, hydrogeolog, geolog, specjalista ds. zieleni, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych i rękojmi za wady wykonanych robót w wymiarze minimum 3 lat, licząc od dnia ich odbioru. Z uwagi na to, że termin gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w rozdz. XII SIWZ. 12. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość umowy (brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach