Przetargi.pl
„Remont istniejącej przepompowni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont istniejącej przepompowni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis ogólny: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej przepompowni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz rurociągiem tłocznym kanalizacji sanitarnej przy ul. Lipowej w Muszynie” realizowany w ramach projektu „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO – KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY UZDROWISKOWEJ MUSZYNA”. 2. Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 2.1. ZADANIE NR 1: „REMONT SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI ORAZ RUROCIĄGIEM TŁOCZNYM KANALIZACJI SANITARNEJ PRZY UL. LIPOWEJ W MUSZYNIE”. 2.1.1. Zakres prac remontu i wymiany istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Lipowej obejmuje: 1) Przedmiotem opracowania jest remont sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej zlokalizowanej w drodze wojewódzkiej nr 971 oraz na działkach kolejowych – terenie zamkniętym oraz obszarze kolejowym w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna, powiat nowosądecki, województwo małopolskie, w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” OBRĘB MUSZYNA, UL. LIPOWA: DZIAŁKI NR 1360/1, 1148/44, 1146/2, 1146/8, 1148/6, 1133/2, 1146/10, 1148/46, 1148/23, 1386/10, 1386/11, 1386/12, 1386/18, 1386/25, 1386/24,1386/14, 1387/7, 1387/5, 1387/4, 1386/4, 1362/1, 35/5, 35/3, 35/2, 35/1, 34/1, 33/1, 32/1, 1128/1, 1131/1, 41/3, 1133/1, 1148/10, 1149/1. 2) Opis projektowanych rozwiązań: Istniejąca kanalizacja sanitarna odprowadza ścieki bytowo-socjalne z terenów miejscowości Muszyny, Złockiego, Szczawnika, Powroźnika, Jastrzębika do mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Muszyna. Ze względu na zły stan kolektorów kanalizacji sanitarnej oraz studni kanalizacyjnych należy wykonać remont przedmiotowej sieci kanalizacyjnej. 3) Na system remontowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej składają się elementy: 1. Rurociągi sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 400 mm, 500 mm przeznaczone do renowacji. Zastosowanie technologii renowacji metodą bezwykopową. Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej od studni L1 do L12 (łącznie). Z zakresu remontu sieci kanalizacyjnej został wyłączony ostatni odcinek pomiędzy wymienianą studnią L12 a budynkiem przepompowni ścieków (szczegóły przedstawione na rysunkach nr 1b „Mapa sytuacyjno – wysokościowa” zał. nr 14 do SIWZ oraz nr 04 „Profile podłużne sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków” zał. nr 15 do SIWZ). 2. Rurociągi sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej D400 i grawitacyjnej przeznaczone do renowacji, a) Renowacja odcinków kanalizacji tłocznej zlokalizowanych wzdłuż ul. Lipowej prowadzona będzie metodą bezwykopowej renowacji w technologii ciasno pasowanej, krakingu z wykorzystaniem rur PE, PVC lub wykładziną CIPP). Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej od studni S1 do S19 (łącznie). Z zakresu remontu sieci kanalizacyjnej został wyłączony odcinek od budynku do remontowanej studni S19 rurą przewodową  400 PE (szczegóły przedstawione na rysunkach nr 1b „Mapa sytuacyjno – wysokościowa” zał. nr 14 do SIWZ oraz nr 03 „Profil podłużny sieci kanalizacji sanitarnej od przepompowni do S19” zał. nr 16 do SIWZ). b) Przebudowa odcinka kanału tłocznego obejmuje swoim zakresem granice działki drogi wojewódzkiej 971 relacji Krynica Zdrój – Piwniczna Zdrój. Przebudowa odcinka kanału tłocznego wykonana zostanie za pomocą bezwykopowej metody przewiertu sterowanego około 45,5 mb. Projektowana przebudowa wykonana zostanie rurami kanalizacyjnymi DN 400 PE 100 RC, które zostaną ułożone w stalowej rurze osłonowej. Do wykonania odcinka kanalizacji tłocznej zastosowane zostaną rury PE100 SDR 11 ø400*36,4mm, natomiast jako rury osłonowe zastosowane będą rury stalowe bez szwu o średnicy Dz495*16. 3. Studzienki kanalizacyjne. Zaprojektowano remont istniejących betonowych studni kanalizacyjnych ø1000 mm polegający na: a) Wykonaniu warstwy z chemii budowlanej służącej do uszczelniania studni betonowych wraz z uzupełnieniem stopni włazowych oraz uszczelnieniem wlotów przyłączy w studni. b) Montażu nowych studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o mniejszej średnicy w istniejących studniach betonowych. Montaż nowej studzienki nie wymaga pełnego wykopu jedynie demontażu włazu oraz pokrywy górnej studni. Zaprojektowano studzienki nie włazowe tworzywowe ø600 i 425 mm składające się z kinety PP, rury karbowanej PP oraz zwieńczeń dostosowanych do typu nawierzchni – D400 w jezdniach, C250 w chodniku oraz terenach utwardzonych oraz B125 w terenach zielonych. c) Wymianę średnio co trzeciej studni kanalizacyjnej na nową betonową o takiej samej średnicy. Studzienki betonowe ø1000 projektuje się z kręgów betonowych z betonu klasy nie mniejszej niż C35/45, wskaźnik w/c nie większy od 0,45. Dno studni wykonane jako monolit z kinetą betonową z wbudowanymi przejściami szczelnymi oraz uszczelką do połączeń z kręgami górnymi, stopniami złazowymi montowanymi fabrycznie, pierścieniem odciążającym, płytą pokrywową oraz włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 oraz C250 z logo PGK. 4) Zestawienie całkowitej długości sieci: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna D500 142,60 mb Kanalizacja sanitarna grawitacyjna D400 1405,80 mb Kanalizacja sanitarna tłoczna D400 296,50 mb 5) Zestawienie studni: Wmontowane w istniejące studzienki betonowe  1000 mm studzienki z tworzywa sztucznego  600 mm 19 szt. Wymiana istniejącej studzienki  1000 mm na nową studzienkę betonową  1000 mm. 11 szt. Wykonanie projektowanej studni  1200 mm 1 szt. 2.2. ZADANIE NR 2: „REMONT ISTNIEJĄCEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW PRZY UL. LIPOWEJ W MUSZYNIE”. 2.2.1. Zakres prac przebudowy przepompowni ścieków obejmuje: 1) Instalacje energetyczne:  Rozdzielnie RG, RT.  WLZ.  Instalację oświetleniową.  Instalacje siłową i gniazd wtykowych 230 V.  Instalację ochrony przeciwporażeniowej.  Instalację ochrony przeciwprzepięciowej.  Instalację połączeń wyrównawczych.  Instalację uziemiająca.  Instalację odgromową. 2) Instalacje ogrzewania elektrycznego, wod-kan. oraz wentylacje mechaniczne:  W budynku przewidziano ogrzewanie elektryczne realizowane za pomocą grzejników elektrycznych.  Źródłem zasilania w wodę będzie istniejąca instalacja wody zimnej. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej nastąpi w elektrycznym, przepływowym, pod umywalkowym podgrzewaczu.  Doprowadzenie sieci kanalizacyjnej od budynku pompowni ścieków do studni L12 nową rurą przewodową  500 PE 100 RC (szczegóły przedstawione na rysunkach nr 1b „Mapa sytuacyjno – wysokościowa” zał. nr 14 do SIWZ oraz nr 04 „Profile podłużne sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków” zał. nr 15 do SIWZ).  Odprowadzenie ścieków sanitarnych należy podłączyć do kanalizacji sanitarnej, wykonanie połączenia od budynku do istniejącej studni S19 rurą przewodową  400 PE (szczegóły przedstawione na rysunkach nr 1b „Mapa sytuacyjno – wysokościowa” zał. nr 14 do SIWZ oraz nr 03 „Profil podłużny sieci kanalizacji sanitarnej od przepompowni do S19” zał. nr 16 do SIWZ).  Odprowadzenie ścieków sanitarnych należy podłączyć do kanalizacji sanitarnej.  W celu ogólnej wentylacji mechanicznej rozpatrywanych pomieszczeń zaprojektowano układy nawiewne składające się z nagrzewnic kanałowych, wentylatorów kanałowych współpracujących z wentylatorami dachowymi zlokalizowanymi na dachu budynku.  W celu wentylacji awaryjnej (system detekcji gazów: siarkowodoru i metanu) przewiduje się wykonanie układu nawiewnego poprzez kanały nawiewne sprowadzone do odpowiednich pomieszczeń oraz poprzez wentylatory dachowe. 3) Technologię przepompowni ścieków:  Montaż pomp.  Montaż mieszadeł.  Układ pomiarowy i zabezpieczający.  Zasuwy odcinające w komorach ścieków oraz dopływ ścieków.  Montaż kraty mechanicznej łańcuchowo-hakowej.  Montaż prasopłuczki do skratek.  Montaż przepływomierza elektromagnetycznego.  System kontroli gazów niezbędnych i wbudowanych.  Automatyka. 4) Remont ogrodzenia oraz nawierzchni.  Projekt przewiduje wykonanie remontu ogrodzenia polegającego na jego całkowitej wymianie przy wykorzystaniu systemu ogrodzeń panelowych. Zastosowano ogrodzenie terenu wys. 2,0 m wykonane z paneli zgrzewanych punktowo z drutów pionowych i poziomych tworzących kratę o oczkach 200x50 mm.  Bramę przesuwną (wys. 2,0m, szer. 5,0m) oraz bramkę jednoskrzydłową (wys. 2,0 m, szer. 1,0 m) stalową - rama o przekroju kwadratowym o wym. 60x60 mm z wypełnieniem z paneli.  Wykonanie ciągów komunikacyjnych, zarówno pieszych jak i jezdnych, z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów betonowych. Jako nawierzchnię ciągów komunikacji jezdnej (dróg oraz miejsc postojowych) projektuje się zastosowanie kostki brukowej gr. 8 cm. W przypadku komunikacji pieszej zastosowano natomiast kostkę brukową gr. 6,0 cm.  Projekt szaty roślinnej obejmuje swym zakresem propozycję nasadzeń roślinności wysokiej. Kompozycje roślinne ograniczono przede wszystkim do 'obsadzenia' ciągów komunikacyjnych. W projekcie zagospodarowania terenu proponuje się zastosowanie gatunków roślinności wysokiej charakterystycznej dla zastanej szaty roślinnej. 5) Remont i rozbudowę budynku: a) Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne konstrukcji nadziemia zewnętrzne:  Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm.  Wykończenie ścian zewnętrznych będzie stanowić tynk silikonowy.  Zamurowania otworów okiennych wykonać z bloczków betonu komórkowego.  Ściany poddasza nieużytkowego murowane z bloczków betonu komórkowego.  Docieplenie ścian fundamentowych. b) Wewnętrzne:  Ściany wewnętrzne istniejące wykonane z cegły ceramicznej na zaprawie cementowej.  Wykończenie ścian wewnętrznych w zależności od przeznaczenia na podstawie kart technicznych pomieszczeń oraz części rysunkowej projektu.  Ściana wewnętrzne żelbetowa wylewana poziom -2 oraz wieniec stężający na poddaszu. c) Konstrukcja dachu. d) Izolacje przeciwwilgociowe, paroizolacyjne. e) Powłoki żywiczne ochronne na ścianach i podłodze w poziomie -2. f) Balustrady wewnętrzne. g) Zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej. h) Rozbiórka urządzeń i instalacji. 2.2.2. Cena zamówienia powinna także zawierać: 1) Wyposażenie przepompowni ścieków: a) tablice z nazwami obiektów i pomieszczeń; b) tablice z parametrami komór (objętość całkowita i czynna, głębokość całkowita i czynna); c) schemat technologiczny przepompowni (ścienny, w formacie min A0, trwały, kolorowy, wykonany na trwałym podkładzie – projekt i rozmiar schematu należy uzgodnić z Zamawiającym); d) oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów; e) oznaczenie i dostarczenie gaśnic wraz z instrukcją obsługi, innego obowiązkowego oznakowania p.poż i postępowania na wypadek pożaru; f) oznaczenia, instrukcje i znaki zawieszone przy stanowiskach pracy (zasady postępowania przy udzielaniu pierwszej pomocy, instrukcja BHP w przepompowni ścieków, instrukcje stanowiskowe, karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, wykonywanie prac w zbiornikach niebezpiecznych, wykaz rodzajów prac, które powinny być wykonane przez co najmniej dwie osoby i inne w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami). 2) Podczas okresu rozruchu przepompowni Wykonawca zapewni wszystkie media niezbędne do rozruchu (m.in. woda, ścieki, energia elektryczna itp.) w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia rozruchu. 3) Wykonawca opracuje i dostarczy następujące dokumenty: a) instrukcję techniczno – ruchową obejmującą opracowanie zbiorcze, wykonane w branżach opisujące zasady eksploatacji przepompownie ścieków jako kompletnego obiektu, zawierającą m. in. informację o parametrach procesu, zestawienie obiektów z wyposażeniem, uwzględniające nazwę producenta, listę dostawców wyposażenia technologicznego – usług serwisowych, zabezpieczenie procesu i potencjalne metody przeciwdziałania, wytyczne BHP itd.; b) instrukcje stanowiskowe – przedstawiająca opracowanie indywidualne wykonane dla każdego stanowiska pracy w zakresie: szczegółowego opisu sposobu wykonania pracy na danym stanowisku, wymogów BHP, p.poż., podstawowych zaleceń eksploatacyjnych, opisu postępowania w sytuacjach awaryjnych itp.; c) dokumentację rozruchową – opracowanie stanowiskowe i instrukcje techniczno – ruchowe w branżach technologicznej, elektroenergetycznej, AKPiA, ochrony przeciwpożarowej, BHP, raporty z badań, dodatkowe pomiary o korelacje parametrów technologicznych; d) dokumentację porozruchową – sprawozdanie z rozruchu wraz z wszelkimi raportami, notami, opiniami i opracowaniami koniecznymi dla formalnego przekazania przepompowni do eksploatacji. 4) Przekazanie obiektu do eksploatacji czyli uzyskanie wszelkich pozwoleń i opinii kompetentnych organów administracyjnych koniecznych do ostatecznego przekazania obiektu do eksploatacji, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa oraz szkolenie pracowników i operatorów konieczne do prawidłowego działania, funkcjonowania i pracy obiektów, ciągów technologicznych przepompowni w aspekcie techniczno-technologicznym, BHP oraz zabezpieczeń p.poż. 5) Dokonanie rozruchu technologicznego urządzeń i obiektu oraz sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie personel Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania wszystkich urządzeń i oprogramowania dostarczonego w ramach zamówienia dla obiektów odbieranych częściowo oraz przeprowadzenie szkolenie pracowników przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia. Szkolenia dotyczyć będą obsługi wszystkich urządzeń, zasad przeglądów i serwisowania, obsługi AKPiA oraz oprogramowania. Zakres merytoryczny oferowanego szkolenia powinien wynikać z wymagań przedstawionych w specyfikacjach technicznych urządzeń i obowiązujących przepisów. Osobami prowadzącymi szkolenie winni być specjaliści w dziedzinie stanowiącej temat szkolenia. Szkolenia i materiały będą opracowane i przekazane w języku polskim. Wykonawca przeszkoli co najmniej 5 osób wskazanych przez Zamawiającego, miejsce szkolenie – przepompownia ścieków ul. Lipowa w Muszynie. Wykonawca przygotuje i dostarczy uczestnikom szkolenia na 7 dni przed szkoleniem materiały szkoleniowe w ilości co najmniej 5 kompletów. 3. Wykonawcy dla obydwu zadań zobowiązani są ująć w cenie oferty następujące czynności poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB (jeżeli dotyczy): 1) wytyczenie geodezyjne robót przed rozpoczęciem robót; 2) opracowanie planu BIOZ; 3) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym szkicu geodezyjnego powykonawczego obrazującego zakres wykonanych prac; 4) uzyskanie wszelkich opinii, pozwoleń i/lub zgód, w tym wydawanych przez organy administracyjne niezbędnych dla należytego wykonywania robót, a także dla należytego użytkowania obiektu przez Zamawiającego, w tym pozwoleń związanych z funkcjonowaniem i obsługą placu budowy, terenu sąsiadującego i innych terenów, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na należyte wykonanie robót, a także urządzeń. Powyższe dotyczy również wszelkich niezbędnych uzgodnień z organami administracji, w szczególności uzgodnień dotyczących zajęcia pasów drogowych oraz dotyczących sposobu organizacji ruchu. Obowiązkiem Wykonawcy jest współdziałanie z Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy również poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień. Do pozwoleń, uzgodnień i kosztów, o których mowa powyżej, należy zaliczyć w szczególności: a) uzyskanie zgody na zajęcie znajdujących się na placu budowy lub okalających plac budowy pasów drogowych lub ich części dla potrzeb prowadzenia robót i zaplecza, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych oraz naprawa ewentualnych szkód, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w pasach drogowych ściśle według warunków określonych w zgodach na ich zajęcie oraz zgodnie z przepisami prawa, b) opracowanie projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji i zmian w projekcie czasowej organizacji ruchu - opracowanie projektu zamiennego i jego zastosowanie, c) uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), d) uzgodnienie warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), 5) zgłoszenie zniszczenia lub uszkodzenia znaków geodezyjnych do właściwego organu; w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia osnowy geodezyjnej w trakcie wykonywania umowy Wykonawca zleci na własny koszt wznowienie (odtworzenie) punktów geodezyjnych; 6) utrzymanie w należytym stanie terenu budowy oraz wywóz nieczystości itp.; 7) zapoznanie i stosowanie się do regulaminów wewnętrznych przedstawionych przez Zamawiającego; 8) aktualizacja i przedłużenie wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy uzgodnień z właścicielami sieci oraz organami administracji publicznej i z Zamawiającym; 9) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; 10) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonywania robót zamiennych, zanikających lub ulegających zakryciu co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. W zgłoszeniu konieczności wykonania robót zamiennych Wykonawca obowiązany jest do szczegółowego opisania tych robót oraz przyczyn uzasadniających konieczność ich wykonania. Wykonawca może przystąpić i jest obowiązany do wykonywania robót zamiennych wyłącznie po wyrażeniu przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgody na takie roboty. Zgoda Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na wykonanie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy. Roboty zamienne Wykonawca wykonuje w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w Umowie i z tytułu ich wykonywania Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie; 11) zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym jako objętych odbiorami częściowymi, w tym o robotach zanikających lub ulegających zakryciu, oraz o wykonaniu robót w całości; 12) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń lub uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót oraz bieżące utrzymywanie ich w czystości. W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest wykonywać je ze szczególnym zwróceniem uwagi na zmniejszenie uciążliwości dla osób i pojazdów poruszających się w pasie drogowym. Oznacza to w szczególności czyszczenie części pasa drogowego zanieczyszczonej w związku z prowadzeniem robót w każdym dniu, w którym powstały zanieczyszczenia; 13) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; 14) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych robót, dokonywanie oględzin materiałów i instalacji dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach i rozruchach itp.; 15) uzyskanie wymaganych zaświadczeń właściwych organów warunkujących możliwość instalacji przyłączy do sieci zewnętrznych i ich eksploatacji; 16) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; 17) sporządzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy przed rozpoczęciem robót (nie później niż na dzień poprzedzający dzień podpisania protokołu przekazania placu budowy) oraz po zakończeniu robót w terenie, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz filmowej z inspekcji kanałów sanitarnych niezbędnej do oceny jakości jej wykonania oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; 18) wykonanie prób wynikających z warunków technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji techniczno - ruchowej maszyn, urządzeń wbudowanego wyposażenia oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań efektu ekologicznego przez niezależną, uprawnioną jednostkę na każde żądanie Zamawiającego; 19) przekazanie Zamawiającemu gwarancji na urządzenia dostarczone w ramach wykonywanego zadania w momencie dostawy/rozruchu; 20) utrzymanie w czasie realizacji robót placu budowy i terenów sąsiadujących, z dążeniem do minimalizacji przeszkód komunikacyjnych, bieżące usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat; 21) wykonywanie w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli będą konieczne, zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, i innych; 22) zapewnienie dostępu do zaplecza sanitarnego, w tym rozprowadzenie po placu budowy i konserwacja instalacji sanitarnych; 23) zapewnienie dostępu do instalacji elektrycznych stosownie do potrzeb swoich i Podwykonawców; 24) dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie; 25) odwodnienie wykopów; 26) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania programu rozruchu oraz zapewnienie nadzoru technicznego nad prawidłowym funkcjonowaniem przepompowni ścieków w trakcie prowadzonych prac związanych z przebudową obiektu przepompowni ścieków, jak również konieczne jest uwzględnienie wszelkich prac dodatkowych niezbędnych z utrzymaniem obiektu w ruchu; 27) w trakcie przeprowadzania rozruchu technologicznego należy osiągnąć efekt technologiczny założony w dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obydwu zadań został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SIWZ – Przedmiar robót, w załączniku nr 12 do SIWZ – dokumentacja projektowa oraz w załącznik nr 13 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB). II. Rozwiązania równoważne 1. Jeżeli zapisy w przedmiarach robót, STWiORB lub dokumentacji projektowej wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji. Założone materiały lub urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami lub materiałami tak aby zespół urządzeń lub materiałów dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego materiału lub urządzenia lub rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia lub materiału minimum analizę: a) parametrów technologicznych proponowanych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych, b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi materiałami lub urządzeniami lub rozwiązaniami technologicznymi oraz zaprojektowanymi instalacjami technologicznymi, c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wielkości zaprojektowanych pomieszczeń oraz przestrzeni na ich montaż, w tym możliwość ich montażu i demontażu oraz podejść do czynności obsługowych i serwisowych, szerokości przejść serwisowych dla pracowników obsługi, wielkości otworów drzwiowych, włazów technologicznych itp. d) zużycia energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji projektowej; e) podejść i połączeń z instalacjami technicznymi; f) ciężaru urządzeń, sprawdzenia obliczeń wytrzymałościowych stropu, udźwigu urządzeń do czynności obsługowych itd.; g) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań; 3. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie obiektów (określone w warunkach gwarancji). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji i armatury (armatura powinna pochodzić od jednego producenta), za montaż i uruchomienie oraz ich zgodność z dokumentacją projektową oraz wymaganiami specyfikacji technicznej. 4. Zamawiający nie uzna za urządzenia równoważne, spełniające wymagania określone dokumentacją projektową i STWiORB żadne urządzenia prototypowe. Zamawiającego pod pojęciem urządzenia prototypowego rozumie urządzenie, które dotychczas nie potwierdziło swoich walorów technicznych, technologicznych i eksploatacyjnych w rzeczywistej eksploatacji w warunkach zbliżonych do warunków pracy określonych dokumentacją projektową i STWiORB. III. Koordynacja prac Z uwagi, że przedmiotem zamówienia jest czynna przepompownia ścieków oraz sieć kanalizacyjna będąca w eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania wykonywanych prac budowlanych związanych z remontem przepompowni, sieci kanalizacyjnej z Wykonawcą prac związanych z budową oczyszczalni ścieków w Muszynie. Współpraca z innymi wykonawcami i wzajemna koordynacja działań, do których Wykonawca jest zobowiązany, ma zapewnić utrzymanie ciągłości pracy przepompowni oraz sieci kanalizacyjnej, a także brak wzajemnego blokowania frontów robót budowlanych przy obiektach i bezkolizyjne prace. IV. Gwarancja 1. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji należytego wykonania umowy na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i armaturę na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i armaturę stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji należytego wykonania umowy na zamontowane urządzenia dla zadania nr 2 na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, chyba że producent danego urządzenia udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. V. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. UWAGA!!! Z związku z ograniczeniami technicznymi cała dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej: http://pgk.muszyna.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: ZADANIE NR 1: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/00), ZADANIE NR 2: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/00). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: Wadium dla przetargu, nr sprawy PGK.ZP.271.S.3.2019, zadanie nr…. Uwaga! Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110 ze zm.). 3) W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być dołączone do oferty w formie oryginału. Brak takiego oryginału lub tylko jego kopia skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty. 6) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7) Gwarancja nie może wygasać przed końcem okresu ważności oferty określonego w rozdziale 10 "Termin związania ofertą" oraz musi zawierać wszystkie sytuacje powodujące utratę wadium wymienione poniżej w pkt. 10 SIWZ. W przypadku gdy gwarancja nie będzie przewidywać którejkolwiek z tych sytuacji lub nie będzie obejmować całego okresu związania ofertą, Zamawiający może uznać, że nie wniesiono wadium, a wówczas Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania. 8) Zamawiający zwraca wadium: a) Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana - niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert - niezwłocznie po otrzymaniu takiego wniosku. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 13 ust. 1 Regulaminu, pełnomocnictw, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących sytuacjach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrania, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Wadium w pieniądzu (wraz z należytymi odsetkami) wniesione przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego wniosek - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2a dla zadania nr 1 oraz 2b dla zadania nr 2 do SIWZ) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach