Przetargi.pl
REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090501C – ULICA WSPÓLNA W SZKOCJI GMINA SZUBIN1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 090501C – ulica Wspólna w Szkocji gmina Szubin poprzez wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm w ilości 5262,40 m2, warstwy ścieralnej gr. 3 cm w ilości 5200,00 m2, ścinkę poboczy w ilości 1560m2 oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składają się projekt wykonawczy, przedmiar robót, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej 2) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na prowadzenie prac; 3) opracowanie kosztorysu różnicowego, dodatkowego o ile zaistnieje taka okoliczność oraz kosztorysu powykonawczego po zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, że zadania te winny być uwzględnione w cenie ofertowej oraz kosztorysie ofertowym i nie podlegają dodatkowej wycenie. 3. Opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami, normami oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. 4. Zamawiający (po wcześniejszej akceptacji) dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, konieczności wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych nieobjętych dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia 5. Przewiduje się także możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) obsługą sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, b) remontem ubytków w nawierzchni (wybojów) przed wykonaniem warstwy wiążącej, c) frezowaniem nawierzchni asfaltowych na zimno, d) nakładanie nawierzchni z betonu asfaltowego, e) odkopaniem i wyciagnięciem słupów od znaków, f) naprawą poboczy, g) ustawieniem pionowego oznakowania nowego i wymalowanie poziome oznakowania, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach