Przetargi.pl
REMONT ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO W HOLU BUDYNKU GŁÓWNEGO ZOZ

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1 1
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO W HOLU BUDYNKU GŁÓWNEGO ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO W HOLU BUDYNKU GŁÓWNEGO ZOZ Zamówienie swoim zakresem obejmuje między innymi: Remont istniejącego dźwigu SH. 1600-C2/C2- N: - wymianę zużytego zespołu napędowego na reduktorowy VVVF - (zaleca się: producenta Alberto Sasssi (Włochy) - wykonanie nowego posadowienia napędu z kołami przewojowymi - (zaleca się: producenta Wintech Polska) - wymiana lin nośnych - (zaleca się: producenta Prysmian Group Włochy) - wymiana końcówek linowych - (zaleca się: producenta LVT Włochy) - wymiana aparatury sterowej z falownikiem na mikroprocesorową - (zaleca się: sterowanie prod. Sterdźwig Polska, falownik prod. Yaskawa Japonia) - wymiana wyposażenia elektrycznego w szybie, na kabinie i w maszynowni (zaleca się: producenta Sterdźwig Polska) - wykonanie łączności zgodnej z EN 81-28 łączność GSM ( zaleca się : prod. Sterdźwig Polska) - wymiana kasety wezwań - (zaleca się: prod. Sterdźwig Polska, przyciski prod. Vega Włochy) - wymiana piętrowskazywaczy - (zaleca się : prod. Sterdźwig Polska) - wymiana kasety dyspozycji w kabinie - (zaleca się: panel - prod. Wintech Polska, uzbrojenie panelu - prod. Sterdźwig Polska) - wymiana zużytego napędu drzwi kabiny - opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontu windy oraz zatwierdzenie przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) - demontaż starych elementów windy zgodnie z zakresem prac - wykonanie wszelkich prac wykończeniowych, w szczególności: tynkarskich, malarskich, posadzkarskich i okładzinowych, związanych z modernizacją windy i okładzin zewnętrznych, jeżeli uległy uszkodzeniu podczas prac - wykonanie niezbędnych prac elektrycznych związanych z remontem windy. - dostawę i montaż nowych elementów dźwigu zgodnie z zakresem prac - udział w odbiorze po modernizacyjnym UDT opłacenie kosztów badania - dostarczenie wymaganej dokumentacji - ponadto cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z remontem windy a w szczególności: wykonanie wszystkich wymaganych projektów, wykonanie ekspertyzy szybu, jeżeli zajdzie potrzeba, wykonanie podestów montażowych zgodnie z wymogami BHP - zabezpieczenia placu budowy, koszty wszystkich materiałów, koszty demontażu starych elementów windy, zakup dostawę i montaż nowych elementów , wykonanie prac dodatkowych niezbędnych do montażu nowych podzespołów, - odbiór dźwigu przez UDT oraz udział w tym odbiorze Gwarancja 36 miesięcy na wszystkie podzespoły. Zakres wykonanych prac, które są przedmiotem zamówienia będą gwarancją prawidłowej eksploatacji windy. Należy zachować podstawowe parametry dźwigu wyszczególnione w załączniku nr 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opracowania dotyczącego remontu i wartości podzespołów (wskazanych przez Zamawiającego ) w terminie 7 dni od podpisania umowy. Po akceptacji przez Zamawiającego należy uzgodnić zakres remontu z UDT. Wyżej wymieniony zakres remontu powinien zawierać wszystkie niezbędnie prace towarzyszące w wymianie i naprawie dźwigu bez ponoszenia dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Remont nie dotyczy wymiany kabiny i drzwi. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach