Przetargi.pl
Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej.

Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, Szpitalna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774067890
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
    Szpitalna 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774067890
    REGON: 532448467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przychodni i administracji (działka nr 2602/109) Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku obejmujących wymianę instalacji CWU prowadzonej po ścianach w bruzdach ściennych i pod posadzką. Instalacja wykonana z rur stalowych ocynkowanych. Rury instalacji mocno skorodowane zagrażające wystąpieniem awarii. Instalacja ma zostać wymieniona na nową wykonaną w systemie rur z tworzywa sztucznego. Projekt nie przewiduje wykonywania rozbiórek istniejącej zabudowy i infrastruktury działki oraz nie zmienia funkcjonalności i przeznaczenia działki wraz z jej infrastrukturą Szczegółowy zakres i wielkość robót został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ. Dokumentacja zawiera STWiORB, Plan BIOZ, metrykę projektu, mapę zasadniczą zagospodarowania projektu, rzut parteru i piętra, rozwinięcie instalacji wody w budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 400 ,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w Rozdziale XII ust 1. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Prudniku 69 8905 0000 3000 0021 0887 0001. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej." 5. Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazany rachunek Zamawiającego. 6. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 Pzp. 7. W przypadkach wniesienia wadium w formach o których mowa w pkt 6 wymagane jest dołączenie do oferty, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie spinając go z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 9. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane); 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który do upływu terminu składania ofert nie wniósł wymaganego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach