Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków – ETAP II.

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 59170 Przemków, ul. Leśna Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 320 666 , fax. 768 320 666
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. Leśna Góra 3
    59170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 768 320 666, fax. 768 320 666
    REGON: 39103262300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsprzemkow.internetdsl.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków – ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje remont instalacji elektrycznej na sali gimnastycznej i jej zapleczach wraz z łącznikiem do sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie poprzez: • montaż rozdzielnicy TSG; • demontaż starych opraw oświetleniowych; • wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, kontakty oraz wymianę oświetlenia, montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego); • montaż tablicy wyników; • montaż nagłośnienia; • montaż instalacji alarmowej (dzwonkowej); • zabruzdowanie istniejących już kabli monitoringu i kabli od wi-fi na obszarze objętym remontem instalacji elektrycznej; • uzupełnienie tynków po bruzdowaniu i malowanie ścian i sufitów; • wywiezienie gruzu z terenu szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia. Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to: • urządzenia, utrzymanie i likwidacja placu budowy • utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami • pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów • działania ochronne zgodne z BHP • utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi • przewóz materiałów do ich wykorzystania • usuwanie z budowy odpadów nie zawierających substancji szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez wykonawcę. • nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie Uwaga: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, projekt wykonawczy i projekt budowlany stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Wadium – zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy Pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zespołu Szkół w Przemkowie prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Przemkowie – nr rachunku 91 8653 0004 0000 0000 0228 0009 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony w zamkniętej, opisanej kopercie do oferty, kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: - wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, - łączną cenę ofertową brutto, - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, - oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) oświadczenia stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp)-jeżeli dotyczy. d) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu g) kosztorys ofertowy przygotowany metodą szczegółową

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach